جلالی از خبرنگاران عذرخواهی کرد

جلالی از خبرنگاران عذرخواهی کرد

93/08/04 – 17:53

شماره: 13930804001460

به دلیل شرکت نکردن در نشست خبری

جلالی از خبرنگاران عذرخواهی کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا به دلیل شرکت نکردن در نشست خبری از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

دیدار دو تیم فوتبال سایپا و تراکتورسازی در مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه انقلاب کرج از ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار شد که بازی در 120 دقیقه وقت قانونی و اضافه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تراکتورسازی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

مجید جلالی سرمربی تیم سایپا که به دلیل فوت پدرش عزادار است در نشست خبری حضور پیدا نکرد و فرهاد پورغلامی مربی تیم با حضور در جمع خبرنگاران از طرف جلالی از همه حاضرین عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/ی

غیبت 62دقیقه‌ای مسئولان تست دوپینگ در ورزشگاه آزادی!

غیبت 62دقیقه‌ای مسئولان تست دوپینگ در ورزشگاه آزادی!

 در حالیکه دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حال برگزاری است اما اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داده که باعث شد مسئولان دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن از این موضوع شاکی شوند.

مسئولان تست دوپینگ این دیدار در دقیقه 62 به استادیوم آزادی رسیدند و این در حالی است که طبق قانون مسئولان تست دوپینگ باید پیش از شروع دیدار در استادیوم باشند و تا دقیقه 45 مسائل مربوط به نمونه‌گیری تست دوپینگ را انجام داده و در دقیقه 75 با قرعه‌کشی نام بازیکنانی را که باید در تست دوپینگ شرکت کنند را اعلام نمایند اما این در حالی است که مسئولان تست دوپینگ در دقیقه 62 به استادیوم آزادی رسیدند و توجیهشان هم برای این تأخیر طولانی و عجیب این بوده که فکر می‌کردند بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و به همین دلیل راهی این استادیوم شده‌اند و بعد از آن دوباره به استادیوم آزادی آمده‌اند.!

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تا دقیقه 71 با نتیجه یک -یک در حال برگزاری است.