,دانلود فیلم هزارپا با کیفیت ۴۸۰,خرید فیلم هزارپا نماشا

دانلود فیلم هزارپا کامل بدون سانسور,دانلود فیلم هزارپا رایگان,دانلود فیلم هزارپا کامل,دانلود فیلم هزارپا با لینک مستقیم,دانلود فیلم هزارپا آپارات,دانلود فیلم سینمایی هزارپا کامل با لینک مستقیم,خرید فیلم هزارپا انلاین,دانلود فیلم هزارپا رایگان لینک مستقیم,خرید فیلم هزارپا کامل,دانلود فیلم هزارپا کامل با لینک مستقیم رایگان,خرید فیلم هزارپا,دانلود فیلم هزارپا کامل تلگرام,دانلود فیلم هزارپا با کیفیت ۴۸۰,خرید فیلم هزارپا نماشا,دانلود رایگان فیلم هزارپا با لینک مستقیم کیفیت hd,دانلود فیلم هزارپا با کیفیت ۴۸۰,دانلود فیلم هزارپا نماشا,دانلود فیلم هزارپا جواد عزتی,خرید فیلم هزارپا دانلود,هزارپا فیلم,دانلود رایگان فیلم ایرانی هزارپا,Centipede

دانلود فیلم هزارپا و خلاصه داستان فیلم سینمایی هزار پا

این فیلم با حضور رضا عطاران و جواد عزتی فیلم کمدی و طنز بسیار خنده دار و جالبی است
که در قسمتی از فیلم هزارپایی وارد کفش بهتاش یا همون بهرام افشاری میشود
و کلی سرو صدا به پا میکند فقط برای یک هزارپا! فیلمبرداری آن 78 جلسه طول کشیده و تابستان
امسال در سینماها اکران میشود.داستان در مورد دهه 60 و 70 است
که روزهای بسیار شیرینی بوده و زندگی بسیار راحت و زیبا الان به صورت طنز درآورده اند…
و به واقعیت های آن زمان که حالا دیگر کم و بیش برخی از آنها تبدیل به یک شوخی شده و قابل پرداخت است
فیلمنامه فیلم مربوط به علیرضا جزینی است و تهیه کننده این فیلم رضا رخشان است

 

دانلود فیلم ایرانی هزارپا

دانلود فیلم ایرانی هزارپا با لینک مستقیم کیفیت 480p :❃:  لینک

دانلود فیلم ایرانی هزارپا با لینک مستقیم کیفیت 720p  :❃:   لینک

دانلود فیلم ایرانی هزارپا با لینک مستقیم کیفیت 1080p  :❃: لینک

دانلود فیلم ایرانی هزارپا با لینک مستقیم کیفیت 1080hq  :❃:   لینک

 

عوامل تولید فیلم سینمایی هزارپا
کارگردان:ابوالحسن داودی | تهیه کننده:رضا رخشان | نویسندگان:امیر برادران، پیمان جزینی، مصطفی زندی | مدیر فیلمبرداری:علیرضا برازنده | طراح صحنه و لباس:کامیاب امین عشایری | طراح گریم:ایمان امیدواری | مدیر صدابرداری:نظام الدین کیایی | دستیار اول کارگردان:فراز داودی | برنامه ریز:درنا مدنی | دستیار اول فیلمبردار:محمد عزت خواه | جلوه های ویژه بصری:وحید قطبی زاده | طراح بدلکاری:ارشا اقدسی | جلوه های ویژه میدانی:محسن روزبهانی | منشی صحنه:غزل رشیدی | مستند پشت صحنه:پویان بحق | مشاور رسانه ای:آریان امیرخان

رکورد فروش  فیلم سینمایی هزارپا
تا به امروز فیلم هزارپا به مجموع فروش ۳۰ میلیارد دست یافت به اولین فیلم سی میلیاردی سینمای ایران شد. آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده نشان از آن دارد که هنوز فیلم هزارپا با ۳۷ میلیارد فروش در صدر فروش فیلم های سینمایی قرار دارد و «مغز‌های کوچک زنگ زده» و «تنگه ابوقریب» در رتبه های دوم و سوم قرار دارند، لازم به ذکر است که اکران این فیلم همچنان ادامه دارد و دوم آذرماه اکران هزارپا ویژه ناشنوایان در این پردیس برگزار شد.

 

دانلود فیلم هزارپا و اطلاعات انگلیسی فیلم Centipede
2018 ‧ Comedy ‧ 2h 2m
6.2/10 · IMDb
93% liked this filmGoogle users
Description
A pickpocket makes a plan to marry a rich girl.
Initial release: July 4, 2018 (Iran)
Director: Abolhassan Davoodi
Cinematography: Alireza Barazandeh
Music composed by: Mohammad Reza Aligholi
Editor: Bahram Dehghan

 

در مورد فیلم ایرانی هزار پا بیشتر بدانید 
هزارپا تازه‌ترین ساخته بلند سینمایی ابوالحسن داوودی می باشد.  این فیلم بعد از «رخ دیوانه» که همچون کارهای قبلی این کارگردان، از حضور بازیگران مطرحی بهره می‌برد. هزارپا پس از «نان و عشق و موتور ١٠٠٠» تجربه تازه ابوالحسن داودی در ژانر کمدی محسوب می‌شود. هزارپا داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می‌شود. داوودی برای ایفای نقش اصلی داستان خود از رضا عطاران استفاده کرده و قرارداد ایفای نقش فیلم توسط این بازیگر کمدی و پرفروش سینمای ایران بسته شد. داوودی درباره این فیلم گفت: معتقدم یک تفاوت بزرگ بین فرهنگ این دوران و فرهنگ دوران اوایل انقلاب و بلافاصله پس از جنگ تحمیلی وجود دارد که پرداختن به آن در قالب طنز برای مخاطب جذاب خواهد بود…

هزارپا اثر تکه تکه ای است که هر بخش از آن از آثار پرفروش چند سال اخیر سینمای ایران الهام گرفته شده. رضا عطاران به عنوان شخصیت اصلی داستان، همان ارژنگ صنوبر فیلم نهنگ عنبر » است که از آن فیلم به اینجا منتقل شده و به این ترتیب، سازندگان چندان زحمتی برای پرداخت شخصیت رضا در « هزارپا » به خرج نداده اند. جواد عزتی که وضعیتی به مراتب بغرنج تر از عطاران دارد، مستقیماً و بدون کم و کاستی از فیلم اکسیدان  به اینجا آمده بطوریکه تکه کلامها و نحوه گویش، رفتار و تمام آنچه که در اکسیدان از او دیده بودیم، در اینجا نیز قابل رویت است. داستان فیلم هم به تبعیت از فیلم موفق « نهنگ عنبر » در دهه ۶۰ روایت می شود تا فروش اثر تضمین شود چراکه این فرمول پیش از این در دو قسمت « نهنگ عنبر » به خوبی جواب داده است.

تاریخ اکران فیلم هزارپا در سینما

13 تیر ماه 97

زمان پخش فیلم ایرانی هزار پا در شبکه نمایش خانگی

در تاریخ امروز درج شد ه است که  نیمه دوم دی 97 ماه فیلم منتشر خواهد شد فراموش نکنید که این تاریخ اولیه از سوی شرکت پخش کننده نمایش خانگی است و ممکن است در آینده تغییر کند.

آپدیت شده در تاریخ امروز نیمه اول دی ماه

پیشنهاد دانلود فیلم:  دانلود فیلم خرگیوش • دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا • دانلود فیلم کاتیوشا

گیاهان دارویی

لیست گیاهان دارویی,گیاهان دارویی و خواص آنها,گیاهان دارویی برای کبد چرب,گیاهان دارویی برای لاغری,انواع گیاهان دارویی,گیاهان دارویی ایران,عکس گیاهان دارویی

گیاهان دارویی برای درمان کبد چرب:

  1. نوشیدن چای سبز یا استفاده از عصاره این گیاه دارویی تاثیر زیادی در پیشگیری از تجمع و رسوب چربی ها در  اطراف کبد دارد،
  2. گیاه خارمریم یکی دیگر از گیاهان دارویی است که از آن برای درمان و پیشگیری از بیماری های کبدی  استفاده می کنند.
  3. کاهش جذب چربی در جریان گردش خون و اندام های داخلی گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی است

گیاهان دارویی برای درمان دیابت:

  1. دارچین حاوی ترکیبات بیولوژیک فعالی است که برای کنترل قند خون در دیابتی ها مؤثر عمل می کنند.
  2. پیاز و سیر باعث افزایش میزان انسولین در خون می ‌شوند. هر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون  بیشتر کاهش می ‌یابد.
  3. می توانید از تخم شنبلیله هم برای کنترل قند خونتان استفاده کنید.

گیاهان دارویی

قورمه سبزی

قورمه سبزیگرچه قورمه سبزی به اندازه خورش قیمه در میان غذاهای نذری فراوانی ندارد اما به هر حال شاید بتوان آن را جزو سه غذای معمول نذری روزهای محرم به شمار آورد .معمولا بیشتر از همه غذاهای نذری کار و وقت می برد.

چون سبزی دارد و پاک کردن و خرد کردن و سرخ کردن سبزی، زمان و انرژی می برد. اما با این حال خیلی از عزاداران هر سال قورمه سبزی نذر امام (ع) می کنند. چرا که در مقایسه با سایر غذاهای نذری ماه محرم، طرفداران خاص خودش را دارد.

مواد لازم برای 100 نفر:
گوشت گوسفندی 8 کیلو گرم
لوبیا قرمز 2 کیلو گرم
پیاز 10 کیلو گرم
لیمو عمانی 1 کیلو گرم
سبزی قورمه 10 کیلو گرم
برنج 155 کیلو گرم

طرز تهیه قورمه سبزی:
1. لوبیاها را بشویید و بگذارید بپزد .گوشت گوسفندی را هم پاک کنید و به اندازه خورشی خرد کنید. پیازها را خرد کنید و کناری بگذارید. سبزی قورمه را هم پاک کنید و بعد از شستن خرد کنید و در روغن سرخ کنید.

2. دیگی آماده کنید و گوشت را همراه با مقداری روغن در آن بریزید و تفت دهید.به گوشت در حال سرخ شدن پیاز هم اضافه کنید.

3. ریختن زردچوبه هم فراموش نکنید..سپس سبزی سرخ شده و لوبیای پخته را هم بیفزایید. حالا مقداری آب بریزید و در دیگ را بگذارید و صبر کنید تا گوشت بپزد و خورش جا بیفتد نیم ساعت قبل از پایان پخت ،بعد از اینکه از پختن گوشت مطمئن شدید ،نمک به همرااه با لیمو عمانی اضافه کنید.

4. برای اینکه خورش خوشمزه تر شود لوبیاها را به جای پختن بعد از شستن و خشک کردن ،5 تا 6 دقیقه در تابه ای بدون روغن که از قبل گرم کرده اید تفت دهید.البه لوبیاها را باید مرتب هم بزنید تا نسوزد. مراقب باشید مقدار شنبلیله سبزی زیاد نباشدزیرا خورش تلخ می شود.

5. اگر گشنیز سبزی قورمه را زیاد بریزید خورش کمی شیرینتر میشود . بعضی ها اصولاً آن را حذف می کنند.

6. در مخلوط سبزی قورمه، با توجه به فصل،اسفناج یا برگ چغندر می ریزند. حالا که فصل زمشتان است از اسفناج استفاده نمایید اسفناج به خورش لعاب می دهد.

7. به هر کیو گرم شسبزی 5 تا 6 شاخه پیازچه هم بیفزایید . پیازچه طعم خورش را خوشمزه می کند. سبزی خورش قورمه را خیلی سرخ نکنید زیرا تلخ می شود.

8. برای پخت قورمه سبزی در حجم زیاد معمولاً لوبیا را از قبل نمی پزند آن را از شب قبل خیس کرده و همزمان با سبزی به گوشت اضافه می کنند ولی در این صورت دیگر نمی شود لوبیارا تفت داد.

9. اگر علاوه بر لیمو عمانی درسته از پودر لیمو عمانی هم اضافه کنید خورش خوش طعم تر می شود. بعضی ها علاوه بر لیمو عمانی آبلیمو ترش یا آبغوره هم می ریزند.ارزش غذایی

سبزی قورمه، شنبلیله و تره و جعفری است. این سبزی ها هم خورش را خوشمزه می کند، هم خواص زیادی دارند؛ تره قورمه سبزی، برای عفونت های بدن خوب است، مخصوصا در ماه محرم که چند سالی است با فصل زمستان مقارن شده و خیلی از مردم سرما خورده هستند.

وجود شنبلیله هم این خورشت را برای افراد دیابتی مناسب می کند. این سبزی در گذشته، داروی مرض قند بوده است. لوبیایی که در خورشت قورمه سبزی می ریزند، پروتئین و فیبر دارد و این غذا را برای ایام عزاداری که انرژی و توان زیادی نیاز است، مناسب کرده.

Ghormeh sabzi

ash reshteh

قورمه سبزی

زایمان طبیعی

تغذیه بارداری

از اولین قرارملاقاتتان با دکتر در دوران بارداری، حرف‌های زیادی درمورد مواد غذایی که باید در این دوران بخورید یا بنوشید مثل کلسیم و اسیدفولیک به گوشتان می‌خورد. اما آیا می‌دانید از چه موادغذایی باید دوری کنید؟ توصیه‌های اینچنینی هر سال تغییر می‌کنند و خیلی از چیزهایی که خوردن آنها قبلاً برای خانم‌های باردار اشکالی نداشت الان در لیست مواد غذایی ممنوعه برای آنها قرار گرفته است. در اینجا عنوان می‌کنیم که در 9 ماهه دوران بارداری از مصرف چه موادغذایی اجتناب کنید.


کافئین در بارداری

سال‌های زیادی است که گفته می‌شود مصرف مقدار زیاد کافئین در روز (چه از طریق قهوه، چای، نوشابه، شکلات یا نوشابه‌های انرژی‌زا) در طول دوران بارداری با خطر سقط‌جنین همراه است و تحقیقی که در سال 2008 انجام گرفت، آن را تایید می‌کند. در این تحقیق مشخص شد، زنانی که 200 میلی‌گرم یا بیشتر در روز کافئین مصرف کردند (به اندازه 2 فنجان یا بیشتر قهوه یا 5 قوطی نوشابه) تا دو برابر بیشتر از زنانی که اصلاً کافئین مصرف ننمودند، دچار سقط‌ جنین شدند. خیلی خوب است که در این دوران از نوشیدنی‌های بدون کافئین استفاده کنید، به‌ویژه در سه ماهه اول بارداری که خطر سقط‌ جنین بیشتر است.

پنیر نرم در بارداری

بهتر است از مصرف پنیرهایی مثل پنیر فتا، پنیر بز و سایر پنیرهای نرم خودداری کنید. اما چرا؟ چون ممکن است پاستوریزه نباشند و آلوده به لیستریا باشند، باکتری که می‌تواند موجب مسمومیت غذایی شود. این پنیرهای نرم به این علت خطرناک هستند که مثل پنیرهای چدار و پارمزان با فراوری باکتری‌هایشان به طور طبیعی کشته نشده است و چون زنان باردار سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بیشتر در معرض بیماری‌های مربوط به مواد غذایی قرار دارند که اگر در سه ماهه اول بارداری اتفاق بیفتد ممکن است موجب سقط‌ جنین یا زایمان زودرس شود.


گوشت در بارداری

موقع خرید گوشت باید خیلی دقت کنید. محصولات فریز شده و منجمد ممکن است آلوده به لیستریا باشند. به همین دلیل، گوشت‌ها را در آب جوش انداخته و بجوشانید تا باکتری‌های آن کشته شود و موقع پخت حتماً انواع گوشت را کامل بپزید. این گوشت‌ها ممکن است آلوده به توکسوپلاسموز باشند که انگلی است که موجب یک نوع عفونت می‌شود و با اینکه نادر است اما ممکن است موجب مرده به دنیا آمدن نوزاد یا یک مشکل حاد برای سلامتی شود.


ماهی در بارداری

احتمالاً می دانید که جیوه که در بسیاری از ماهی‌ها وجود دارد برای بچه خطرناک است. جیوه یک سم عصبی است که رشد مغز جنین را مختل می‌کند. زمانیکه جیوه از آلودگی وارد آب دریا می‌شود، زنجیره غذایی خود را از گیاهان، به ماهی‌های کوچک و بعد به ماهی‌های بزرگ طی می‌کند و آنها را آلوده می‌سازد. ماهی‌هایی که بیشتری مقدار جیوه را دارند باید در لیست غذاهای ممنوعه شما قرار گیرند، ماهی‌هایی مثل: کوسه، شمشیر‌ماهی، ماهی تن آلباکور و شاه‌ماهی، خال‌مخالی. اما همه انواع ماهی‌های تن بد نیستند. اگر عاشق ساندویچ ماهی‌تن هستید، بهتر است از ماهی‌تن‌های کنسروی استفاده کنید که مقدار جیوه آن بسیار کم است و آن را به حداکثر یک یا دو بار در هفته محدود کنید. اشتباهی که بسیاری زنان باردار مرتکب می‌شوند این است که به کلی از خوردن ماهی خودداری می‌کنند. بعنوان مثال ماهی سالمون یا ماهی آزاد حاوی جیوه نیست و منبع بسیار خوبی از اسیدهای چرب امگا3 به حساب می‌آید که در طول بارداری نیاز دارید. اما صرفنظر از نوع ماهی که می‌خورید، بهترین راهکار این است که از خوردن هر چیز خام و نپخته خودداری کنید.


تخم‌مرغ در بارداری

هیچکس نمی‌گوید تخم‌مرغ که منبعی عالی از پروتئین و موادمغذی خوبی مثل کولین است، نخورید. اما تخم‌مرغ هم در معرض آلودگی به سالمونلا قرار دارد که برای زنان باردار نسبت به بقیه خطرناک‌تر است. بنابراین دقت کنید که نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت کنید: فقط تخم‌مرغی را خریداری کنید که در یخچال گذاشته شده است و هر کدام که شکستگی یا ترک داشت را دور بیندازید. از خوردن تخم‌مرغ عسلی خودداری کنید (بهتر است کاملاً آب‌پز شوند تا نیمرو) و همچنین چاشنی سالاد سزار اگر حاوی تخم‌مرغ خام باشد نیز برای شما مناسب نیست. یادتان نرود خمیر پخته‌نشده کیک و شیرینی را هم مزه نکنید!


الکل در بارداری

توصیه‌ای که درمورد الکل داده می‌شود کاملاً مشخص است: در سال 2005 وزارت بهداشت امریکا بیانیه‌ای ارائه کرد که در آن از کلیه زنان باردار و آنهایی که می‌خواهند باردار شوند خواست که از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها نیز آن را تایید کرده و عنوان کرد که هیچ مقدار مصرف ایمن از الکل برای زنان باردار وجود ندارد. شاید پزشک خانوادگیتان بگوید مصرف یک مقدار کم هرازگاهی آن اشکالی نداشته باشد اما بد نیست بدانید که: الکل بلافاصله از جفت عبور می‌کند—یعنی وقتی شما می‌نوشید، فرزندتان هم می‌نوشد. زنانی که مداوم الکل مصرف می‌کنند، فرزندشان را در معرض اختلال جنین الکلی قرار می‌دهند که موجب ناتوانی‌های یادگیری متوسط تا شدید، ناهنجاری‌های فیزیکی و اختلالات مربوط به سیستم عصبی مرکزی بدن قرار می‌دهد. در یک تحقیق که در سال 2007 انجام شد، مشخص گردید که بچه‌هایی که مادرشان در طول بارداری الکل مصرف کرده بود، بعدها در دوران کودکی دچار مشکلات رفتاری و اخلاقی می‌شوند.

4 ماده‌غذایی که باید در بارداری مصرف کنید

حالا که همه موادغذایی بد و مضر را برایتان توضیح دادیم لیستی از موادمغذی لازم برای زنان باردار را عنوان می‌کنیم که باید در راس سبد خرید روزانه خود قرار دهید.

• امگا3‌: این اسیدهای چرب برای رشد مغز و سیستم عصبی مرکزی حیاتی هستند و می‌توانند خطر  افسردگی پس از زایمان را کاهش دهد. بهترین منابع: ماهی سالمون، ماهی کولی، بذرکتان، روغن بذرکتان و گردو.

• کولین: این ترکیب شبه ویتامین B نقش مهمی در رشد مغز جنین داشته و از بروز نقص‌های مربوط  به نخاع جلوگیری می‌کند. بهترین منابع: گوشت قرمز (به استثنای جگر که زنان باردار نبایند بخورند)، جگر مرغ، تخم‌مرغ، دانه سویا و گیاهک گندم.

• فیبر: یک رژیم پرفیبر نه تنها از بروز مشکلات متداول بارداری مثل یبوست و هموروئید جلوگیری  می‌کند بلکه به آزادسازی گلوکز در خون نیز کمک کرده و باعث می‌شود تعادل انرژی بیشتری داشته باشید. بهترین منابع: غلات کامل، میوه‌ها و سبزیجات.
• کلسیم: برای استخوان‌هایتان خوب است و زنانی که در رژیم‌غذایی خود به اندازه کافی کلسیم  مصرف نکنند، بیشتر دچار مشکلات بارداری مثل فشارخون بالا و پره‌اکلامپسی می‌شوند. بهترین منابع: شیر‌کم چرب، پنیرهای سفت، ماست.

  • دانلود فیلم زایمان طبیعی انسان آپارات و کنترل درد زایمان و سزارین با دکتر Leila Mostofi

زایمان طبیعی

فال روزانه

دوست عزیزی که 10 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! به احتمال زیاد شما در حال حاضر به استراحت و تمدد اعصا نیاز دارید. اگر برایتان امکان پذیر است برای یک سفر حتی اگر شده یکی دو روزه به جایی خوش و آب و هوا برنامه ریزی کنید و کی برای خودتان وقت بگذارید. دست از حمایت و کمک شبانه روزی به دیگران بردارید و روی خودتان تمرکز کنید. در واقع در تمام طول امسال باید سعی کنید اولویت اصلتان را خودتان قرار دهید. این بدان معنا نیست که نباید به دیگران اهمیت بدهید یا باید خودخواه باشید؛ فقط باید دست از قربانی کردن خودتان برای دیگران بردارید. قطعا خانواده و دوستانتان به شما نیاز خواهند داشت و شما هم طبیعتا باید در کنارشان باشید، اما به شرط آن که خودتان را فراموش نکنید. هر چند بیشتر تابستان را درگیرسائل عاطفی خواهید بود و حتی شاید به صورت ناگهانی و خیلی غیر منتظه رابطه عاطفیتان رایک قدم جلوتر برده و تصمیم ابه زدواج بگیرید، اما فصل پاییز بیشتر تمرکزتان روی مسائل کاری خواهد بود و شما خواهید توانست از لحاظ مالی و حرفه ای رشد قابل توجهی داشته باشید.

 

حالا که چیز زیادی تا پایان امسال نمانده است فکرتان درگیر وضعیت کاریتان شده است و این که چقدر در کارتان موفق هستید و چه کارهایی برای بهتر شدن موقعیت خود می توانید انجام دهید. آتش جاه طلبی بیشتر از هر زمان دیگری در وجود شما زبانه می کشد و می خواهید هر چه سریعتر به اهدافتان برسید، اما ابتدا باید ببینید از ابتدای سال تا کنون چه کارهایی در جهت رسیدن به اهدافتان انجام داده اید و کارها و انتخاب هایتان تا چه حد درست و تا چه حد اشتباه بوده اند. درست است که ذهنتان درگیر دغدغه های حرفه ای است، اما عشقتان در انتظار عملی کردن وعده هایی است که برای امروز به او داده بودید، پس او را منتظر نگذارید.

 

باور این که چیز زیادی از امسال باقی نمانده است برای شما دشوار است و احساس می کنید از زمانتان به خوبی استفاده نکرده اید، اما جلوی گذشت زمان و فرا رسیدن آینده را نمی توانید بگیرید، همان طوری که کاری برای تغییر گذشته از دستتان برنمی آید. تنها زمانی که در دستان شماست زمان حال است و باید سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از اشتباهات گذشته خود درس عبرت بگیرید. شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توانید وضعیت حرفه ای خو را بهبود ببخشید؛ در حال حاضر بهترین گزینه برای شما افزایش دانشتان از طریق ادامه تحصیل و یا گذراندن دوره های تکمیلی مرتبط با تخصصتان می تواند باشد.


شما امروز به فکر این هستید که چگونه می توانید رسیدن به اهدافتان را برای خودتان راحتتر کنید. قطعا اولین کاری که باید انجام دهید این است که نقشه هایتان را دوباره و ده باره از نظر بگذرانید و تمام احتمالات را در نظر بگیرید. دوم این که از افرا مورد اعتماد و همچنین متخصص تقاضای مشاوره و همفکری کنید. و در نهایت این را به یا داشته باشید که هیچ میان بری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد و در راه سیدن به خواسته هایتان باید تلاش کنید و عرق بریزید. امروز شما مهات فوق العاده ای در گوش کردن به حرف های دیگران دارید و می توانید برای آنها همچون مشاوری دلسوز باشید. خودتان را برای در آغوش گرفتن آنها و پاک کردن اشک هایشان آماده کنید.

امروز با مرور خاطرات گذشته در ذهنتان احساس گرفتگی و ناراحتی می کنید و به ویژه روابط عاطفیتان ذهنتان را درگیر کرده اند. با خودتان آن چه از یک رابطه عاطفی ایده آل انتظار دارید را یک بار دیگر مرور کنید تا ببینید آنقدرها که فکر می کرده اید هم از خواسته ها و نیازهایتان مطمئن نیستید. شما اهداف خیلی بزرگی در سر دارید اما فقط برای احساس امنیت و آرامش می خواهید زندگیتان را به همان صورتی که هست ادامه دهید و از دنبال کردن رویاهایتان می ترسید. اما یادتان باشد که اگر اهداف و رویاهایتان شما را نمی ترسانند به اندازه کافی بزرگ نیستند و باید تغییر کنند. هر چیزی غیر ممکن به نظر می رسد مگر این که یک نفر خلافش را ثابت کند.

 

شما تصمیم گرفته اید که اهمیت بیشتری به سلامتی خود بدهید و رژیم غذایی و برنامه ورزشیتان را به طور جدی سر و سامان بدهید.با وجود این که این ایده خیلی خوب و در عین حال ساده به نظر می رسد، باید کمی بیشتر به آن فکر کنید و مرز بین واقعیت و آنچه غیر ممکن است را تشخیص دهید. به نفعتان است که به جای تحولات کلی اما موقتی، با قدم های کوچک شروع کرده و کم کم پیش بروید. امروز شخصیت شما بسیار قدرتمند است و چیز خاصی وجودتان را فرا گرفته که بعضی ها را جذب کرده و برخی دیگر را می ترساند. قدرت شخصیت شما می تواند برای اطرافیانتان منبع تجربه ها و احساسات تازه ای باشد، پس احساس خود را مخفی نکنید.

 

 فال روزانه 

شما در آماده کردن لیست کارهایی که باید انجام دهید و برنامه ریزی برای آنها مهارت ویژه ای دارید و اکنون آماده اید تا برای آینده خود با جزئیات کامل و به صورت دقیق برنامه ریزی کنید. با این حال اوضاع در چند ماه آینده چندان قابل پیش بینی نخواهد بود و باید وسواس بیشتری در برنامه ریزی هایتان داشته باشید. البته جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا این برنامه ریزی ها همیشه قابل تغییر هستند و تصمیماتی که اکنون می گیرید شما را تا ابد محکوم به پایبندی به آنها نمی کند. انرژی مثبتی که امروز از اطرافیانتان دریافت می کنید می تواند برای ایجاد تغییراتی جدی و تصمیماتی بزرگ در رابطه با زندگی شخصی و خانوادگیتان برای شما بسیار الهام بخش باشد.

 

فشاری که در چند هفته گذشته روی شانه هایتان بوده است دارد از بین می رود و می توانید روی مسائل شخصی خود تمرکز کنید. شاید به فکر عوض کردن محل زندگیتان و یا ایجاد تغییرات کلی در دکوراسیون منزلتان باشید، اما عاقلانه تر این است که قبل از دست به کار شدن یک بار دیگر به آنچه می خواهید انجام دهید خوب فکر کنید. پیش از آن که راه جدیدی را در پیش بگیرید باید تمام جنبه های مادی و معنوی آن را از نظر بگذرانید و بر اساس نتیجه این بررسی تصمیم گیری کنید. مجبور نیستید برای امروزتان زیاد پایبند برنامه ریزی های زمانی باشید، دستت خودتان را باز بگذارید و کارها را به همان ترتیبی که دلتان می خواهد انجام دهید.

 

 

شما تا کنون سالی طولانی و پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته اید و حالا که به عقب نگاه می کنید از این که زمان چطور به این سرعت گذشته تعجب می کنید و نگران این هستید که مبادا از وقتتان به درستی استفاده نکرده باشید. هنوز هم دیر نشده است و می توانید از زمانی که باقی مانده به درستی استفاده کنید تا زمانتان را بیش از این با برنامه ریزی اشتباه و کارهای بیهوده از دست ندهید. اگر احساس می کنید کارهایتان به هم گره خورده اند امروز را به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید مهار افکار و احساسات خود را دوباره در دست بگیرید. این که بخواهید تحت تأثیر شرایط فعلی عشقتان را به باد انتقادهای نابجا بگیرید اصلا منصفانه نیست، مواظب رفتار خودتان باشید.

 

این اواخر بیش از اندازه پول خرج کرده و حالا به مشکل برخورده اید و باید باقی مانده پولتان را بودجه بندی کنید و یا از دیگران پول قرض کرده یا با اضافه کاری کمبودهایتان را جبران کنید، اما متاسفانه امروز اطلاعات کافی برای یک برنامه ریزی صحیح و موثر را در اختیار ندارید. به جای ایجاد تغییرات اساسی امروز در آرامش به بررسی وضعیت موجود ادامه دهید. شاید احساس کرده باشید طی چند هفته اخیر چیزی در محیط خانواده تان تغییر پیدا کرده است و امروز به واقعیت مسئله پی خواهید برد. در واقع یکی از نزدیکان شما در حال پشت سر گذاشتن برخی تغییرات اساسی بوده است و شما باید در کنار او بوده و در این زمینه یاری اش کنید.


حالا که شلوغی و هیاهویی که این اواخر دور و برتان را فرا گرفته بود دارد فرو می خوابد می توانید به روال عادی کارهایتان بازگردید و رویاهای بزرگی که برای رسیدن به موفقیت دارید را دنبال کنید. با وجود جاه طلبی و میلی که به داشتن یک زندگی بهتر در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد هر چه سریعتر دست به عمل بزنید، به نفعتان است که با سرعتی کمتر جلو بروید تا دچار سرنوشت خرگوش در داستان مسابقه لاک پشت و خرگوش نشوید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید پیش از هر کاری تمام جزئیات نقشه هایتان را با دقت از نظر بگذرانید. برخی از مردم بخاطر شانسشان موفق می شوند، اما اکثر آنها با اراده و پشتکار به موفقیت دست پیدا می کنند.


احتمالا این اواخر زیاد نتوانسته اید با خودتان تنها باشید، اما اکنون فرصتی دست داده است تا کمی در عالم خودتان فرو بروید و افکار و ایده هایی که در سر دارید را مورد بررسی قرار دهید. شما احساس می کنید که باید کار بزرگی انجام دهید، اما نمی دانید که این کار دقیقا چیست. برنامه ریزی برای آینده تان به زودی برایتان خیلی راحت تر خواهد شد، بهتر است فعلا صبر  کنید تا از لحاظ روانی به آرامش دست پیدا کنید. امروز اگر حتی بتوانید یکی از پروژه هایی که برایتان اهمیت دارند را به انجام برسانید هم از نتیجه کارتان راضی خواهید بود و واکنش های مثبت اطرافیانتان هم به احساس رضایت و افتخار شما خواهند افزود.

 

شما بیش از هر زمان دیگری مصمم هستید تا اهداف و رویاهای خود را عملی کنید. خیالتان راحت باشد، تلاش و پشتکار شما را هر چقدر که بخواهید به سوی قله های مورد نظرتان پیش خواهند برد. با این حال در نظر داشته باشید عاقلانه تر این است که زیاد عجله نکنید، در غیر این صورت در میانه راه دائم مجبور خواهید شد به عقب بازگردید تا ریزه کاری هایی که از قلم انداخته اید را جبران کنید. سعی کنید هر کاری را یا درست و کامل انجام دهید و یا اصلا انجام ندهید. شما همیشه فردی خوش اخلاق و خوشرو هستید، اما نگرانی هایی که در مورد ربطه عاطفیتان دارید خنده را از لب هایتان ربوده اند. یادتان باشد عاشقی نباید همیشه همراه با غم و غصه باشد.

فال روزانه  2

تخم مرغ رنگی

چغندر(۲ پیمانه) برای رنگ سرخابی، زردچوبه (۳ قاشق‌غذاخوری) برای رنگ زرد، برگ اسفناج (۲ پیمانه) برای رنگ سبز، کلم قرمز(۲ پیمانه) برای رنگ آبی، قهوه (۴ قاشق غذاخوری) برای رنگ شکلاتی ، پوست پیاز(با پیچیدن پوسته پیاز به دور تخم‌مرغ) برای رنگ نارنجی یا ارغوانی، چای (۱۲ عدد چای کیسه‌ای) برای رنگ قهوه‌ای روبه قرمز، استفاده کنید.

تخم مرغ رنگی و طرز تهیه و تزیین تخم مرغ رنگی برای سال 96 و 1397

 

روش استفاده :

مواد فوق را به‌علاوه یک قاشق غذاخوری سرکه همرا با مقدار آب کافی در ظرفی ریخته، به مدت ۱۵ دقیقه آن‌ها را جوشانده سپس تخم‌مرغ‌ها را که در دمای اتاق قرار داشته، درون مخلوط فوق بریزید و ۱۵ دقیقه دیگر نیزآن ها را بجوشانید.


(در این مرحله مطمئن شوید آب تا ۲ سانتی‌متر روی تخم‌مرغ‌ها قرار گرفته باشد) ...

نقاشی روی تخم مرغها را هم می توانید با مداد شمعی، آب رنگ، گواش و مداد رنگی انجام دهید و هم دور تخم مرغها را قبل از جوشاندن پار چه های رنگی که رنگ می دهد پیچیده، با نخ دور تا دور آنها را محکم کنید و داخل ظرف آب جوش بجوشانید تا به شکلهای جالبی آنها رنگ آمیزی شوند.

نکته :
• اگر مایل هستید از رنگ تیره‌تری استفاده کنید تخم‌مرغ‌ها را، مدت بیشتری در آب رنگی بجوشانید. 
• برای براق کردن سطح تخم‌مرغ‌ها، روی آن‌ها، روغن مایع بمالید.

تخم مرغ رنگی

سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی خوشمزه با مرغ +طرزتهیه سالاد ماکارونی مخصوص 

مواد لازم

اندازه

مقدار / کالری

زیتون خرد شده

یک پیمانه

100 گرم / 140 کالری

کالباس ژامبون خرد شده

یک پیمانه

100 گرم / 300 کالری

خیار شور

یک پیمانه

100 گرم / 12 کالری

هویج خرد شده و پخته شده

یک پیمانه

100 گرم / 40 کالری

نخود فرنگی و ذرت پخته شده

یک پیمانه

100 گرم / 80 کالری

ماکارونی پیچ

به میزان دلخواه

100 گرم / 360 کالری

سرکه و روغن زیتون و آب لیمو

به میزان دلخواه

100 گرم / 900 کالری

سس مایونز

به مقدار مورد نیاز

100 گرم / 691 کالری

کاهوی سالادی خرد شده

یک عدد

100 گرم / 17 کالری

فلفل سیاه

به دلخواه

100 گرم / 0 کالری

 

 طرز تهیه سالاد ماکارونی :

*. ماکارونی ها رو میپزید و آبکش میکنید.تا آبشون بره و توی ظرف میریزید.

*. بعد کاهو ها رو که ریز خرد کردید بهش اضافه میکنید و هم میزنید.

*. حالا باقی مواد رو بهش اضافه می کنیم و بعد هم سس و در آخر سرکه و آب لیمو و فلفل وروغن زیتون.

 

سالاد ماکارونی