فروشگاه اینترنتی

 فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان شفارشات را در آن ثبت نمود. 
فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند.

بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و خدمات و کالای خود را دریافت نماید . ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند . از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و . . .  اشاره نمود.مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد.  

در ذیل به برخی از این عوامل و نکات اشاره می شود:

 

♦     یک فروشگاه اینترنتی از نظر سرمایه گذاری و مدیریت، هیچ فرقی با یک فروشگاه فیزیکی ندارد. همان طور که شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه صرف کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه ی کافی انجام ندهید، هیچ سودی عاید شما نخواهد شد.

  

       امنیت فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

 

      همان طور که افراد به فکر امنیت مغازه ی خود هستند، باید خیلی بیشتر امنیت فروشگاه اینترنتی را

 

  در نظر بگیرند؛ زیرا سارقان اینترنتی خیلی ماهرتر از سارقان فیزیکی عمل می کنند.

        فروشگاه اینترنتی هم نیاز به تبلیغات کارآمد دارد .

 

همان گونه که افراد برای رونق مشاغل خود از تبلیغات استفاده می نمایند؛ یک فروشگاه اینترنتی هم برای اینکه مطرح شود باید در وهله اول فروشگاه خود را در بین مردم مطرح کند و لازمه ی این کار انجام تبلیغات گسترده است . با وجود این که اینترنت یک رسانه جدید محسوب می شود؛ ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی و در این رسانه نیز کاربرد دارد .  

آئین نامه راهنمایی و رانندگی

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب | نمونه سوالات آیین نامه رانندگی
نمونه سوالات آیین نامه | نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب,نمونه سوالات آیین نامه رانندگی,نمونه سوالات آیین نامه,نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب

 
 

 نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب 96

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب

دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی

سوالات ایین نامه 95

سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf

سوالات فنی آیین نامه

آزمون آیین نامه اصلی

نمونه سوالات فنی آیین نامه

حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام,دلیت اکانت تلگرام,پاک کردن اکانت تلگرام,delete account telegram,حذف تلگرام,telegram delete account,دیلیت اکانت,لینک دیلیت اکانت تلگرام


حذف اکانت تلگرام 

پاک کردن اکانت تلگرام

 

,دلیت اکانت,پاک کردن تلگرام,حذف اکانت تلگرام فارسی,سایت حذف اکانت تلگرام,اکانت تلگرام,لینک حذف اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام فارسی,آموزش حذف اکانت تلگرام,حذف اکانت تلگرام اندروید,روش حذف اکانت تلگرام,نحوه حذف اکانت تلگرام,سایت دیلیت اکانت تلگرام,حذف اکانت,روش دیلیت اکانت تلگرام,نحوه دیلیت اکانت تلگرام,telegram deactive,حذف حساب کاربری تلگرام,طریقه حذف اکانت تلگرام,دلیت اکانت تلگرام فارسی,چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم,دیلیت اکانت کردن تلگرام,آموزش دیلیت اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام فارسی,حذف اکانت تلگرام اندروید,سایت حذف تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام پلاس,دیلیت اکانت موبوگرام,دیلیت اکانت اینستاگرام,حذف دیلیت اکانت تلگرام,حذف دلیت اکانت تلگرام

سایت و آموزش حذف و دیلیت اکانت تلگرام اندروید فارسی پلاس در کامپیوتر

حذف و دیلیت اکانت تلگرام | حذف و پاک کردن اکانت تلگرام  |  حذف اکانت تلگرام delete account telegram

دانلود فیلم حذف و پاک کردن اکانت تلگرام (2 فیلم حذف تلگرام و متن آموزشی پاک کردن تلگرام)


حذف و دیلیت اکانت تلگرام در 7 گام ساده

1_به آدرس مقابل که مرجع رسمی حذف اکانت تلگرام است مراجعه نمایید. https://my.telegram.org/deactivate
2_ شماره موبایل خودتان را وارد کنید و گزینه Next را بزنید (اگر ساکن ایران هستید شماره را با پیشوند 98+ وارد نمایید)

3_خب  برنامه تلگرام را باز کنید.یک پسورد از سوی سرورهای تلگرام برایتان ارسال می شود که در مرحله بعد لازمتان می شود.

4_رمز ارسال شده در مرحله قبل را درون کادر Password وارد نمایید و گزینه Sign in را کلیک کنید.

5_ گزینه Deactivate account را زده و به قسمت بعد بروید (به تازگی این مرحله دیگر نمی آید!)
6_در مرحله بعد.گزینه Done را انتخاب کنید
7_اکنون دو گزینه برای شما نمایش داده می شود.گزینه Yes، delete my account را انتخاب و اکانت تلگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

حذف و دیلیت اکانت تلگرام و لینک دلیت اکانت تلگرام delete account telegram

 

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند

حذف و دیلیت اکانت تلگرام | حذف و پاک کردن اکانت تلگرام  |  حذف اکانت تلگرام delete account telegram

اپدیت جدید کلش اف کلنز | نسخه جدید بازی کلش اف کلنز  | دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر | بروزرسانی کلش اف کلنز

فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently

عوض کردن رمز جیمیل | تغییر رمز جیمیل | چگونه رمز جیمیل را تغییر دهیم

بازیابی رمز جیمیل فراموش شدهفراموش کردن پسورد جیمیل|رمز جیمیل را فراموش کردم

پ ن:منبع ویدیو سایت دانلود برتر

حذف و دیلیت اکانت تلگرام | حذف و پاک کردن اکانت تلگرام  |  حذف اکانت تلگرام delete account telegram

سایت و آموزش حذف و دیلیت اکانت تلگرام اندروید فارسی پلاس در کامپیوتر  در سایت من و تو اوکی


حذف اکانت تلگرام 

پاک کردن اکانت تلگرام

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب مرده,تعبیر خواب مردن,تعبیر خواب بوسیدن مرده

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

فصل اول:تعبیر خواب کلی مرده و مردن
مرده دوست و مهمان است و یدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست . اگر در خواب مرده ای را ببینید  دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است که روح مرده در آرامش به سر می برد.

اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش  خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست.

اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است. اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید. اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می آورید.

تعبیر خواب tabire khab تعبیر خواب آنلاین تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب امام صادق تعبیر خواب آکا تعبیر خواب حضرت یوسف

تعبیر خواب,tabire khab,تعبیر خواب آنلاین,تعبیر خواب ابن سیرین,تعبیر خواب امام صادق,تعبیر خواب حضرت یوسف

تعبیر خواب مو | تعبیر خواب کوتاه کردن مو با فیچی | تعبیر خواب کوتاه کردن مو

تعبیر خواب سگ | دیدن سگ در خواب

تعبیر خواب مار | دیدن مار در خواب | تعبیر خواب مار سیاه | تعبیر خواب نیش زدن مار 

تعبیر خواب نوزاد پسر | تعبیر خواب زایمان | تعبیر خواب نوزاد | تعبیر خواب بچه دار شدن | تعبیر خواب بارداری | تعبیر خواب حامله بودن | تعبیر خواب حاملگی

تعبیر خواب دندان | تعبیر خواب افتادن دندان | تعبیر خواب شکستن دندان | تعبیر خواب دندان افتادن

تعبیر خواب مرده | تعبیر خواب مردن | تعبیر خواب بوسیدن مرده

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

کد ختم صلوات شمار برای وبلاگ

کد قیمت دلار و نرخ ارز امروز برای وبلاگ

کد نمایش وضعیت آب و هوا برای وبلاگ

ابزار دکمه بازگشت و هدایت به بالای صفحه

کد تغییر رنگ و شکل اسکرول بار برای وبلاگ و سایت

کد چاپ و پرینت محتوای صفحه

کد جلوگیری از کپی مطالب برای وبلاگ

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ و سایت

ساخت کد آهنگ و موزیک برای وبلاگ

کد اوقات شرعی برای وبلاگ و سایت

کد دعای عهد متحرک برای وبلاگ

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان برای وبلاگ

ساخت کد متن متحرک برای وبلاگ

ابزار لایک و امتیاز دهی

کد پرچم متحرک ایران برای وبلاگ و سایت

کد پیغام هنگام ورود و خروج از وبلاگ

کد قفل کردن کامل راست کلیک برای وبلاگ

کد ساعت و تاریخ امروز ایران و میلادی برای وبلاگ و سایت

گذاشتن عکس در گوشه وبلاگ ساخت تبلیغات آنلاین

کد پاپ آپ

ابزار خبرخوان آر اس اس (Feed)

فال حافظ

محاسبه اقساط وام بانکی

ابزار سخنی از بهشت

ابزار تماس با مدیر وبلاگ

ساخت پرده خوش امد گویی وبلاگ 

کد صفحه ورودی وبلاگ

نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک

صفحه نتایج موتور جستجو

نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم شده توسط مدیران وب سایت‌ها نظیر متا تگ واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو مانند ای‌ال‌آی‌وب اعتماد و اتکا می‌کردند. متاتگ‌ها یک راهنمایی برای محتوای  هر صفحه فراهم می‌کنند. با این‌حال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب سایتها، بالقوه می‌تواند یک نمایش غیر دقیق از محتوای واقعی وب سایت باشد. داده‌های نادرست، ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه‌بندی شدن صفحه برای جستجوهای غیر مرتبط گردد. تولیدکنندگان محتوای شبکه همچنین تعدادی از ویژگی‌های منبع اچ‌تی‌ام‌ال یک صفحه را دستکاری کردند تا  رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند.

با تأکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که بطور انحصاری تحت کنترل مدیر وب سایت است، موتورهای جستجوی اولیه از سوء استفاده و دستکاری رتبه‌بندی رنج می‌بردند. به منظور ارائه نتایج بهتر به کاربران خود، موتورهای جستجو باید انطباق یافته و از نتایج صفحاتی اطمینان یابند که نتایج مرتبط تری دارند، نه نتایج مربوط به صفحاتی که نامربوط بوده و توسط مدیران شبکه بدون وجدان کاری و با استفاده از کلمات کلیدی متعدد پر شده‌اند. از آنجایی که موفقیت و محبوبیت یک موتور جستجو از طریق توانایی آن در تولید نتایج مرتبط تر در قبال هر جستجوی صورت گرفته مشخص می‌شود، کیفیت پایین یا نتایج نامرتبط می‌تواند سبب سوق دادن کاربران به منابع جستجوی دیگر شود.  موتورهای جستجو با توسعه الگوریتمی رتبه‌بندی پیچیده‌تر به این عمل پاسخ دادند؛ که در آن عوامل بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرند و دستکاری را برای مدیران شبکه، سخت‌تر می‌سازند. لری پیج و سرگئی برین دو دانشجوی فارق التحصیل دانشگاه استنفورد یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگاریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»،  تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر که بصورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند مورد دسترسی قرار گرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند. در واقع، این بدان معناست که برخی لینک‌ها از سایر لینک‌ها قوی تر بوده، رتبه صفحه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب گردهای تصادفی را افزایش می‌دهد.

پیچ و برین، گوگل را در سال 1998 بنیان‌گذاری کردند. گوگل درمیان کاربران فزاینده اینترنت، هواداران ثابت قدمی را به خود جذب کرد که طراحی ساده آن را دوست داشتند. عوامل خارج از صفحه (مانند رتبه صفحه و تجزیه تحلیل لینک) نیز همانند عوامل داخل صفحه (فراوانی واژه‌های کلیدی، متاتگ‌ها، عنوان‌ها، لینک و ساختار وب سایت) مورد توجه قرار گرفتند تا گوگل را قادر به این امر سازند که از نوعی دستکاری که در موتورهای جستجویی دیده می‌شود که تنها به عوامل داخل صفحه توجه می‌کنند، اجتناب نماید. علی‌رغم اینکه به بازی گرفتن رتبه صفحه سخت‌تر بود، مدیران شبکه سرانجام ابزارها و طرح‌های تولید لینک را جهت تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجوی اینکتومی توسعه دادند، و این روش‌ها ثابت کردند که به طریقی مشابه می‌توان رتبه  صفحه را تحت تأثیر قرار داد. بسیاری از وب سایت‌ها روی تبادل، خرید و فروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند. بعضی از این طرح‌ها یا مزارع لینک، موجب ایجاد هزاران وب سایت برای فروش هرزنگاری لینک‌ها می‌شوند.

تا سال 2004، موتورهای جستجو، طیف گسترده‌ای از عوامل نامعلوم را در الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود جای داده بودند تا اثر دستکاری لینک‌ها را کاهش دهند. در ژوئن 2007، یک گزارشگر از نیویورک تایمز بنام سول هنسل گفت که گوگل، رتبه‌بندی سایت‌ها را با استفاده از بیش 200 علامت مختلف انجام می‌دهد. موتورهای جستجوی پیشرو یعنی گوگل، بینگ و یاهو الگوریتم‌های رتبه‌بندی‌های خود را افشا نمی‌کنند. برخی از شاغلان در سئو روش‌های مختلفی را جهت بهینه‌سازی موتور جستجو مورد مطالعه قرار داده و نظرات شخصی خود را منتشر نموده‌اند. ثبت اختراع‌های مربوط به موتورهای  جستجو می‌تواند اطلاعاتی را برای درک بهتر موتورهای جستجو فراهم نماید.

در سال 2005، شروع به شخصی‌سازی نتایج جستجو برای هر کاربر نمود. بر اساس تاریخچه جستجوهای قبلی آنها، گوگل اقدام به ایجاد نتایج برای کاربرانی نمود که وارد حساب کاربری خود شده‌اند. در سال 2008، بروس کلی گفت که «رتبه‌بندی مرده است» زیرا جستجوی شخصی شده سبب آن می‌گردد. او احضار کرد که بحث در مورد نحوه رتبه‌بندی یک وب سایت بی‌معنی است؛ زیرا رتبه یک وب سایت، بالقوه برای هر کاربر و هر جستجو می‌تواند متفاوت باشد.
در سال 2007، گوگل کمپینی به راه انداخت علیه لینک‌هایی که در ازای پرداخت پول، رتبه صفحه را منتقل می‌کنند. در 15 ژوئن 2009، گوگل فاش کرد که اقداماتی در پیش گرفته تا با استفاده از ویژگی‌های نوفالو در لینک‌ها، اثر مدلسازی رتبه صفحه را کاهش دهد. مت کاتس یک مهندس نرم‌افزارشناخته شده در گوگل، اعلام کرد که عنکبوت خزنده گوگل دیگر به طریق مشابه به لینک‌های دنبال نشده نمی‌پردازد تا تأمین کنندگان خدمات سئو را از استفاده از آن در تعیین مدلسازی رتبه صفحه منع نماید. در نتیجه این تغییر استفاده از نوفالو منجر به از دست رفتن رتبه صفحه می‌شود. به منظور اجتناب از این امر، مهندسان سئو تکنیک‌های جایگزینی را توسعه دادند که تگ‌های نوفالو شده را با جاوا اسکریپت مبهم جایگزین کرده و در نتیجه، مدلسازی رتبه صفحه را میسر می‌سازد. بعلاوه چند راه حل پیشنهاد شده است که شامل استفاده از آی‌فریم، فلش، جاوا اسکریپت می‌شود.
در دسامبر 2009، گوگل اعلام کرد که از سوابق جستجوی تمام کاربرانش جهت جمع‌آوری نتایج جستجو استفاده خواهد کرد.

در 8 ژوئن 2010 از یک سیستم ایندکس گذاری جدید موسوم به گوگل کافئین رونمایی شد. گوگل کافئین تغییری بود در روش به روز شدن ایندکس گوگل به منظور نمایش سریعتر نتایج گوگل نسبت به گذشته. این سیستم طراحی شد تا به کاربرها اجازه یافتن سریعتر از قبل نتایج جدید، پستهای فورم‌ها و سایر مطالب را بلافاصله پس از انتشار آنها بدهد. Carrie Grimes مهندس نرم‌افزاری که به گوگل، سیستم کافئین را معرفی کرد، معتقد است که این سیستم جستجوهای شبکه را 50 درصد نسبت به ایندکس پیشین بهبود می‌دهد.

سئو

سئو سایت

گوگل اینستنت، یا جستجوی زمان واقعی، در اواخر سال 2010 در تلاشی به منظور به‌هنگام‌تر و مرتبط نمودن جستجوها ارائه شد. به‌طور تاریخی، ادمین‌های وب سایت‌ها، ماه‌ها و یا حتی سالها روی بهینه‌سازی یک وب سایت و ارتقای رتبه? جستجوی آن زمان گذاشته‌اند. با گسترش عمومیت وب سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی ایجاد کردند تا مطالب تازه به سرعت در میان نتایج جستجو رتبه‌بندی شوند.

در فوریه 2011، از آپدیت پاندا خبر داد که وب سایت‌هایی را که حاوی محتوای تکثیر شده از وب سایت‌ها و منابع دیگر باشند، جریمه می‌کند. بطور تاریخی، وب سایت‌ها محتوا را از یکدیگر کپی کرده و از آن در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهره‌مند شده‌اند. با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که سایتهایی را که حاوی محتوای منحصر به فرد نیستند، جریمه می‌کند.

در آوریل 2012، گوگل از آپدیت گوگل پنگوئن رونمایی کرد که هدف آن، جریمه کردن وب سایت‌هایی بود که از روش‌های دستکاری جهت بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده می‌کردند.

در سپتامبر 2013، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد؛ یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد.

سئو سایت و بهینه سازی سایت در اصفهان

سئو سایت و بهینه سازی سایت+

تغییر رمز جیمیل

تغییر رمز جیمیل 

تغییر رمز جیمیل,عوض کردن رمز جیمیل,تغییر رمز جیمیل,عوض کردن رمز جیمیل


عوض کردن رمز جیمیل,تغییر رمز جیمیل کلش,چگونه رمز جیمیل را تغییر دهیم,رمز جیمیل خود را فراموش کرده ام,تغییر رمز جیمیل,جیمل,جی مل,جی مایل, jyddv,جیمیل,تغیر رمز جی میل,بازنشانی رمز ایمیل,تغییر رمز جیمل,عوض کردن پسورد جیمیل,عوض کردن رمز ایمیل جیمیل,آموزش عوض کردن پسورد جیمیل,چگونه پسورد جیمیل عوض کنیم,طریقه عوض کردن رمز جیمیل,چگونه رمز جیمیل عوض کنیم,چطور رمز جیمیل عوض کنم,آموزش عوض کردن پسورد ایمیل,تغییر گذرواژه جیمیل,عوض رمز جیمیل,طریقه عوض کردن رمز ایمیل,طریقه عوض کردن پسورد جیمیل,سایت عوض کردن رمز جیمیل,عوض کردن رمزه جیمیل,عوض کردن رمز جیمیل کلش,تغییر رمز gmail,عوض کردن رمز gmail,عوض کردن پسورد gmail,تغییر پسورد gmail,طریقه عوض کردن پسورد gmail,رمز gmail,تغییر دادن رمز gmail,آموزش gmail,gmail تغییر رمز,تغییر gmailغییر رمز جیمیل در اندروید,تغییر شماره تلفن در جیمیل,تغییر رمز در جیمیل,تغییر شماره موبایل در جیمیل,تغییر رمز جیمیل در کلش,تغییر پسورد در جیمیل,تغییر رمز ایمیل در جیمیل,تغییر شماره موبایل در جیمیل در اندروید,چگونه رمز جیمیل را عوض کنیم,چگونه رمز ایمیل را عوض کنیم,چگونه جیمیل کلش را عوض کنیم,چگونه رمز gmail را عوض کنیم,چگونه رمز جیمیل خود را پیدا کنیم,چگونه پسورد جیمیل را عوض کنیم,چگونه رمز جیمیل خود را تغییر دهیم,چگونه رمز ایمیل را تغییر دهیم,چگونه پسورد ایمیل را عوض کنیمچگونه میتوان رمز ایمیل را عوض کرد,چگونه رمز جیمیل را تغییر دهیم در اندروید,چگونه gmail خود را باز کنیم,چگونه رمز ایمیل خود را تغییر دهیم,تغییر رمز جیمیل کلش اف کلنز,رمز جیمیل کلش اف کلنز,بازنشانی گذرواژه جیمیل,تغییر رمز حساب گوگل,تغییر رمز حساب جیمیل,تغییر حساب جیمیل حساب جیمیل من,تغیر رمز حساب جیمیل,تغییر پسورد جیمیل,نحوه تغییر پسورد جیمیل,تغییر دادن پسورد جیمیل,چنج پسورد جیمیل,تغییر دادن رمز جیمیل,روش تغییر رمز جیمیل,تغییر رمز جیمیل افتابگردانتغییر رمز پسورد جیمیل,تغییر رمز جیمیل اندروید,روش تغییر رمز ایمیل,جیمیل تغییر رمز,چگونگی تغییر رمز ایمیل,نحوه تغییر رمز ایمیل,سایت تغییر رمز جیمیل,تغییر رمز جیمیل فارسی,طریقه تغییر رمز ایمیل,تغییر رمز جیمیل با موبایل,نحوه تغییر رمز جیمیلتغییر رمز عبور ایمیل جمیل,تغییر رمز اکانت جیمیل,تغییر جیمیل اکانت کلش,تغییر رمز جی میل اکانت کلش اف کلنز

عوض کردن رمز جیمیل | تغییر رمز جیمیل | 

در این پست سایت من و تو اوکی قصد داریم با هم یاد بگیریم عوض کردن رمز جیمیل یا تغییر رمز جمیلچگونه است

هشدار مهم برای تغییر رمز جمیل:

رمز قوی برای جی میل شما، پسوردی یا گذر واژه ای ترکیبی است که ترکیبی از حروف کوچک، بزرگ، اعداد و علامت ها باشد.

عوض کردن رمز جیمیل و تغییر رمز جیمیل و چگونه رمز جیمیل را تغییر دهیم و تغییر رمز جیمیل کلش

جیمیل نام سرویس ارسال و دریافت پست الکترونیکی است که توسط گوگل ساخته شده. اما این سرویس به  جز قابلیت ارسال و دریافت پست الکترونیکی قابلیت های دیگری نیز دارد. قابلیت هایی نظیر سینک شدن با اندروید و … که همین مسئله باعث مهم شدن امنیت جیمیل میشود.

شما در ابتدای ساخت جیمیل یک رمز برای آن انتخاب میکنید. اما شاید پس از مدتی بخواهید رمز خود را تغییر  دهید.

در این پست آموزش تغییر رمز جیمیل را برای شما آماده کرده ایم.

ابتدا وارد اکانت جیمیل خود شوید.

پس از ورود به جیمیل روی لینک زیر کلیک کنید تا به بخش تنظیمات جیمیل بروید.

https://myaccount.google.com/

در صفحه باز شده و در فیلد سمت چپ روی گزینه Signing in to Google کلیک کنید.

در صفحه باز شده از فیلد Password & Sign in Method روی گزینه Password کلیک کنید.

در صفحه بعد رمز فعلی خود را وارد کنید و دکمه Sign in را بزنید.

حال در این صفحه رمز خود را دو بار وارد کنید و Change Password را بزنید تا رمز شما تغییر کند.

 

تغییر رمز جیمیل 

نکاتی در رابطه با امنیت جیمیل:
در انتخاب رمز عبور بسیار دقت کنید. برای رمز خود بهتر است از ترکیبی از اعداد، حروف و کاراکترهای خاص (!@# و …) استفاده کرده و طول آن را بیشتر از 8 کاراکتر انتخاب کنید. بعضی از افراد با انتخاب رمزهایی مانند P@ssw0rd فکر می‌کنند که رمزشان امن است درحالی که این رمز جزو اولین مقادیری است که یک هکر طی کرک کردن رمز آن را امتحان خواهد کرد!

رمز عبور حساب‌های کاربری مهم خود را جداگانه انتخاب کنید. بارها دیده شده است که افراد رمزی که مثلاً در یک انجمن استفاده می‌کنند را در سایر حساب‌های خود مانند جیمیل نیز استفاده می‌کنند. در این گونه موارد شانس هک شدن اکانت‌های دیگر شما بسیار بالاست. اگر مشکل فراموشی رمز عبور دارید می‌توانید از افزونه‌هایی مانند LastPass برای مرورگر خود استفاده کنید.

در نهایت، رمز شما هر چیزی که باشد ممکن است با یک اشتباه یا مهندسی اجتماعی ساده به دست فرد دیگری بیفتد. بنابراین بهتر است همیشه از قابلیت Two-Step Verification استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت، حتی اگر کسی رمز شما را در دست داشته باشد، قادر نخواهد بود بدون کدی که به گوشی شما از طریق SMS ارسال می‌شود، وارد حساب کاربریتان شود.

تغییر رمز جیمیل