رئال مادرید 2-0 هرکولس / بخند کریم !

رئال مادرید 2-0 هرکولس / بخند کریم !

در شبی که بازیکنان رئال به احترام سانحه ژاپن بازوبند مشکی به دست کرده بودند و پیش از بازی یک دقیقه سکوت کردند ، رئال مادرید توانست که با یک بازی خوب و منطقی ، هرکولس که زمانی به غول کش معروف شده بود را به راحتی شکست دهد تا با یک برد خوب آماده بازی حساس روز چهارشنبه شود . بازی متعادل آغاز شد ، رئال مادرید تیم غالب میدان بود و بازی را کنترل می کرد تا این که روی یک حمله خوب و نفوذ خوب آربلوا ، بنزما توانست که گل اول تیم را بزند . بعد از آن نوبت هرکولس بود که جلو بکشد و چندین موقعیت خوب هم ایجاد کرد . تغییرات زیاد در ساختار خط دفاعی باعث شده بود که خط دفاع کمی متزلزل شود اما واکنش های خوب کاسیاس مانع از فرو ریختن دروازه رئال شد تا رئال مادرید برنده به رختکن برود .

رئال مادرید نیمه دوم را سراسر حمله آغاز کرد تا هر چه زودتر کار را یکسره کند . پس از چندین حمله مرگبار ، نوبت بنزما بود که با حرکت تماشایی خود شلیک خلاص را بکند تا مورینیو با خیالی آسوده تر ، سیستم تیمش را با ورود خدیرا و ژابی سراسر تهاجمی کند . پس از آن بازی مطابق میل رئال بود . هرکولس که می ترسید به سرنوشت مالاگا دچار شود زیاد حمله نمی کرد و رئال مادرید نیز به بازی در میانه میدان می پرداخت . دقایقی بغد ، خدیرا یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و بعد از آن با ورود کانالس به زمین ، بازی کمی روان تر شود .

نحوه به ثمر رسیدن گلها :
1-0 : نفوذ خوب آربلوا ، پاس به عقب خوبش و جایگیری خوب بنزما باعث شد که بازیکن فرانسوی با شوتی نرم ، دروازه خالی را باز کند .
2-0 : حرکت استثنایی بنزما در سمت چپ ، با دریبل زدن یک مدافع و شوت فنی فوق العاده او منجر به گل دوم رئال مادرید شد .
رئال مادرید 2-0 هرکولس
گلها : بنزما (2)
بازیکنان رئال : کاسیاس ، آربلوا ، آلبیول ، راموس ، مارسلو ، گرانرو ، لاس ، دی ماریا ،‌اوزیل ، بنزما و آدبایور / تعویضی ها : ژابی ، خدیرا و کانالس
بازیکنان هرکولس : کالاتایود ، خونرا ، پاز ، پاماروت ،‌پولاک ،‌آگیلار ، فارینوس ، کیکو ، گومس ، تومرت ، پورتیو / تعویضی ها :‌آگیره ، کریستین و والدز
کارت زرد : پولاک از هرکولس
استادیوم : برنابئو
داور : دلگادو فریرو
آمار بازی :

شوت : 14-7 / شوت به چارچوب : 9-4 / کرنر : 8-7 / آفساید : 2-2 / مالکیت توپ : 61-
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد