والدانو :" بنزما در آینده شادی زیادی به ما عطا خواهد کرد "

خورخه والدانو به تمجید از عملکرد تیم در بازی با هرکولس پرداخت .خورخه والدانو ، مدیر داخلی رئال مادرید از کسب برد با نتیجه دو بر صفر برابر هرکولس خشنود است . او گفت که.....

او گفت که "در نیمه اول ، بازی متعادل بود اما در نیمه دوم رئال مادرید کاملا بر حریفش غالب بود . " این مرد آرژانتینی ادامه داد :" بزیا آسانی نبود چرا که در برابر یک حریف قدرتمند قرار گرفتیم ، هر چند که خیلی مقتدر ظاهر شدیم . در نیمه دوم بازی دست ما بود و آنها نتوانستند که آرامش داشته باشند . "
او در مورد بازی بعدی چمپیونزلیگ برابر لیون گفت :" بازی بسیار مهمی در برابر یک حریف مشکل است . آنها تیمی سرسخت هستند که از نظر تاکتیکی خیلی منسجم هستند . برای آمده شدن باید رنج بکشیم ، اما امیدواریم که این رنج ، با ارزش باشد . " در مورد حضور کریستیانو در این بازی نیز گفت :" مربی و پزشکان تصمیم می گیرند اما مطمئنا حضور او خیلی به سود تیم خواهد بود . "
او سپس در مورد دو گلی که بنزما زد نیز گفت :"‌به گلزنی کریستیانو عادت کرده بودیم اما بنزما هم بیست گل زده است که آمار مهمی است . این آمار بسیار خوبی برای مهاجمی همچون بنزماست . در آینده شادی زیادی به ما عطا خواهد کرد ."
والدانو از صحبت کردن در مورد دربی شنبه نیز خودداری کرد :" مرحله به مرحله حرکت می کنیم ،‌بازی چهارشنبه بسیار مهم است ."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد