بنزما و پر کردن جای خالی گلزنی های رونالدو

بنزما در غیاب رونالدو در دو هفته اخیر به خوبی توانست که جای او را به عنوان یک گلزن پر کند .

اگر بازی با هرکولس را به مثابه فرصتی برای مشخص شدن مهاجم اصلی تیم در بازیهای آینده بعد از بازگشت کریستیانو بپنداریم ، باید گفت که بنزما خیلی بهتر و هدفمندتر از آدبایور دوید . بازیکن فرانسوی در حالی که پستش عقب تر از مهاجم توگویی بود ، توانست که دو گل خوب بزند و خود را به عنوان مهاجم اصلی و کلیدی تیم مبدل کند و این خرید زمستانی را در سایه قرار دهد . بنزما 14 حرکت در محوطه جریمه حریف داشت ، 10 شوت زد (2 تا در چارچوب) و در 42 حرکت تهاجمی مداخله کرد .
بنزما تا کنون این قدر پر تحرک دیده نشده بود ، نشان داد که وقتی کریستیانو هم نیست ، می تواند جای او را پیدا کند . آدبایور اگر بخواهد این گونه باشد طبیعتا باید فعلا به نیمکت دوخته شود ، البته نمی توان تردید داشت که مهاجم توگویی توان بدنی و قدرت سرزنی خوبی دارد .
درخشش بنزما باعث شد که هواداران مجددا به او علاقمند شده اند ، به نظر می رسد که کریم در پست مهاجم کاذب بسیار راحت تر باشد ، اما با بازگشت کریستیانو او جایگاه فعلیش را از دست خواهد داد و نمی تواند که در پست دلخواهش بازی کند .
اوزیل هم عملکرد درخشانی داشت ، آزادانه حرکت می کرد ، همیشه با دی ماریا هماهنگ بود و در حرکات تهاجمی هم حضور موثری داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد