کاکا ، در راه وودگیت

کاکا روزهای زیاد خوبی را در رئال مادرید پشت سر نمی گذارد .

رئال مادرید همچنان در انتظار ریکاردو کاکاست . بیش از یک سال و نیم از زمان پیوستن بازیکن ببرزیلی به رئال می پیوند و این بازیکن به علت مصدومیت های مداومش به هیچ وجه در حد و اندازه های خود نبوده است . با مصدومیت 15 روزه اخیر این بازیکن ، هواداران رئال کم کم یاد جاناتان وودگیت ، بازیکن دیگری که به علت مصدومیت هایش در رئال موفق نبود می افتند .
کاکا که در سال 2007 توپ طلا را دریافت کرد ، در رئال مادرید حرفی برای گفتن نداشته است که دلیل اصلی ناکامیش را هم می توان مصدومیت هایش دانست . او در فصل گذشته 82 روز به علت مصدومیت از میادین دور بود و در این فصل هم اولین بازیش را در اواسط دی انجام داد .
این بازیکن پس از پنج ماه دوری از میادین در ماه ژانویه مجددا برای رئال بازی کرد و حالا دوباره 15 روز مصدوم شده است تا صبر و قرار هواداران از دست برود .
جاناتان وودگیت ، مدافع انگلیسی اسبق رئال هم شرایط مشابهی داشت و بیشتر از آن که بازی کند ، مصدوم می شد . البته فرق وودگیت و کاکا این است که مدافع انگلیسی هیچ گاه مدافع درجه یکی در سطح جهان نبود اما بازیکن برزیلی سابقه انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جهان را دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد