چهار سال پیش در همین شرایط ، رئال توانست که بارسا را بگیرد

فصل 07-2006 بود که تیم کاپلو به طرز شگفت انگیزی توانست که قهرمان لیگ شود .

لالیگا در سانچز پیزخوان احیا شد ، جایی که در یک بازی فوتبال تماشایی ، بارسلونا دو امتیاز از دست داد . حالا فاصله بین صدرنشین و رئال مادرید پنج امتیاز است ، فقط به اندازه انگشتان یک دست . مادریدیسموها حالا به یک بازگشت غیر منتظره امیدوار شدند و شاید بهترین راه امید بخشیدن به تیم ، رجوع به گذشته باشد . خیلی از آن نگذشته است ، چهار سال پیش در فصل 07-2006 ، رئال مادرید در حالی که هیچ کس فکرش را نمی کرد قهرمان لیگ شد .
چهار سال پیش ، در این مرحله از لالیگا یعنی هفته 28 ، فاصله بین رئال مادرید و بارسلونا به اندازه امروز بود : پنج امتیاز . در حالی که ده بازی تا پایان لیگ مانده بود ، شراسط مشابه امرزو بود . بارسا صدرنشین بود و همین تعداد بازی را داشت و رئال مادرید کاپلو سعی می کرد که با بردهای عجیب خود در دقایق پایانی ، به لیگ امیدوار باشد .
بارسلونا 56 امتیازی بود ، سویا با دو امتیاز کمتر دوم بود و رئال مادرید 51 امتیازی . حالا این دو تیم بزرگ ، هر کدام 19 امتیاز بیشتر دارند و البته لیگ دو قطبی شده است . رئال مادرید البته امسال یک برتری بزرگ نسبت به آن موقع دارد : فرصت میزبانی بارسلونا در برنابئو . چهار سال پیش ، رئال مادرید توانسته بود که تیم رایکارد را در خانه اش متوقف کند و در برنابئو شکست دهد . البته فرق امسال با آن موقع این است که رئال مادرید بازی رفت را با نتیجه سنگینی باخته است و جبران آن مشکل تر است .
البته بازیهای باقی مانده برای بارسلونا راحت تر است . پنج بازی سخت رئال مادرید در خارج از خانه بدین شرح هستند : کالدرون ، سن مامس ، مستایا ، پیزخوان و ال مادریگال . اما تیم گواردیولا در نقطه مقابل باید بازیهای خارج از خانه اش را با ویارئال ، رئال مادرید ، سوسیه داد ،‌ لوانته و مالاگا داشته باشد .
رئال مادرید در خانه میزبان اسپورتینگ ، بارسلونا ، ساراگوسا ، ختافه و آلمریاست و ختافه ، آلمریا ، اوساسونا ، اسپانیول و دپورتیوو باید به نیوکمپ بروند .
رئال باید به این خودباوری برسد که می تواند این نتیجه را جبران کند . راز موفقیت رئال مادرید چهار سال پیش این بود "با هم می توانیم " و بعد از آن همه چیز میسر شد . کاپلو توانست که در یک لالیگای باور نکردنی از بارسلونا سبقت بگیرد. حالا بعد از چهار سال ، زمان به عقب برگشته است و همه باید سعی کنند که ایمان داشته باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد