بنزما :"حالا همه چیز روبراه است "

 کریم بهترین روزهایش را در رئال مادرید پشت سر می گذارد .گل می زند ، پرس می کند و می درخشد . پس از سه دوبل پیاپی ،‌حالا شمار گلهای این فصلش را به 19 رسانده است . او مصاحبه ای با آس در مورد بازی چهارشنبه با لیون داشته است .

در برابر هرکولس در روز شنبه ،‌دوباره دوبل کردی . چه شده کریم ؟! چطور این روند فوق العاده را تشریح می کنی ؟
اتفاقی که افتاده این است که من خودم را دوباره پیدا کرده ام . دوباره توانسته ام که به حد واقعی خودم برگردم . خیلی سخت تمرین می کنم و نتیجه اش درون تمرینات مشخص می شود . در دوران خوبی از فوتبالم قرار دارم و می دانم که باید از آن نهایت بهره را ببرم . حالا همه چیز روبراه است . کمی خوش شانسی به من کمک کرده که این همه گل بزنم . خیلی خوشحالم .

در این فصل با رئال مادرید 19 گل زده ای . این شروع خوبی به نظر می رسد . 
مهم نیست . آمار گلها در آخر کار مهم است . مهم هر بازی است . هر بازی رقابت جدیدی را زنده می کند و من در باد موفقیت فعلیم نمی خوابم . وقتی که بازی شروع شود ، به این که چه کار کرده ام فکر نمی کنم ، بلکه به این که فکر می کنم که باید چه کار کنم .

در برابر هرکولس ، کریستیانو در زمین نبود ، اما تو لیدر حملات تیمت شده بودی و تیم را در فاز تهاجمی راه می انداختی .
نمی دانستم که این طور به نظر می رسیده که من رئیس بوده ام . اما درست است ، از نظر بدنی شرابط بسیار خوبی دارم و در حرکات تهاجمی تیم هم سعی کردم که خیلی شرکت داشته باشم و خوب بدوک . این بازی واقعی کریم است ، با حرکات فوق العاده و انرژی بالا .

در طول بازیها و تمرینات هم بیشتر با هم تیمی ها صحبت می کنی . خودت هم می دانی که تغییراتی کرده ای ، درست است ؟
حالا خیلی بهتر و راحت تر اسپانیولی صحبت می کنم . برای من ارتباط برقرار کردن با هم تیمی ها خیلی ضروری است و حالا آن را انجام می دهم .

به ما گفته بودی که حضورت در بازی رفت برابر لیون به عنوان یار فیکس برایت خیلی سخت بوده است ، بعد از سه دوبل پیاپی ، فکر می کنی که چهارشنبه فیکس باشی ؟
حقیقتا نمی دانم که فیکس خواهم بود یا نه . برای چمپیونزلیگ فکر نکنم که ترکیب اصلی همان ترکیبی باشد که برابر هرکولس قرار گرفت ، اما من آماده پذیرش هر گونه تصمیمی که مورینیو بگیرد هستم و اگر بخواهد که من را برابر لیون فیکس بگذارد ، مشکلی ندارم .

پس امیدواری .
البته . چه کسی می خواهد که نیمکت نشین باشد ؟ می خواهم در هر بازی حاضر باشم اما این مورینیوست که تصمیم می گیرد . ببینم تا چهارشنبه چه اتفاقی می افتد .

تیم چطور برای این بازی سخت آماده می شود ؟
از بعد از بازی با هرکولس ، تمام تمرکز خود را روی بازی با لیون گذاشته ایم . رئال مادرید شش دوره است که از مرحله یک هشتم حذف می شود و حالا فقط 90 دقیقه تا شکستن روند این ناکامی و رسیدن به مرحله یک چهارم باقی مانده است . امیدوارم که هواداران پشت ما باشند و برای صعود از ما حمایت کنند 

با رفقایت در لیون صحبت کرده ای ؟
پیامک هایی داده ایم اما مطمئنم که بین امروز و چهارشنبه این کری ها بیشتر هم می شود .

لیون نشان داده که تیم منظمی است . طبیعتا خیلی مشکل تر از تیمی مثل هرکولس است .
می دانیم که در چمپیونزلیگ همه تیمها بهتر از حد خودشان می شوند . این طبیعی است . لیون تیم منسجمی است . می دانند که باید حمله کنند و گل بزنند . نتیجه دور رفت به سود رئال مادرید بود . باید حمله کنیم اما از دفاع غاقل نشویم . باید از همان آغاز بازی به دنبال کسب برد باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد