بنزما یا آدبایور ؟! یکی برای بازی با لیون قربانی می شود ؟!

بازگشت کریستیانو به ترکیب رئال مادرید ، ساختار تیم رانسبت به دو بازی اخیر متحول خواهد کرد .

دو مهاجمه ، بنزما راحت تر است
در این تاکتیک ، کریستیانو به جای دی ماریا به زمین می آید که البته این به معنی عملکرد بهتر بنزما خواهد بود . بدین ترتیب آدبایور هم می تواند که جایگاه خود را حفظ کند و بنزما نیز پشت سر او وظیفه مهاجم دوم را ایفا کند . با این تاکتیک ، کریم در دو بازی اخیر چهار گل به راسینگ و هرکولس زده است ، البته این سیستم در بازی با مالاگا و از دقیقه 55 هم مورد استفاد هقرار داده بود .

جابجایی جای کریستیانو و بنزما
بهترین حرکات بنزما از جناح چپ بوده است ، چایی که ارتباط خوبی با بنزما و سرعتش در آن سمت دارد و از اوزیل هم توپ می گیرد وبیشتر از آدبایور هم عقب می آید . شاید کریستیانو هم بدش نیاید که به پستی برود که در آن ، با پای تخصصی می تواند شوت بزند . بدین ترتیب ینزما با آدبایور بیشتر در ارتباط قرار خواهد بود .

مدل استثنایی ، بنزما در راست
بنزما در رینو ناوارا نیز در پست بال راست بازی کرد و در سیستم سه هافبک دفاعی در بازی با اوسر نیز در زمانی که هیگوائین - بنزما - کریستیانو مثلث خط حمله را تشکیل می دادند ، کریم در سمت راست بود . بدین ترتیب دی ماریا باید روی نیمکت بنشیند و آدبایور فیکس شود . اگر مورینیو اصرار به استفاده از دو مهاجم داشته باشد ، به ضرر بازیکن آرژانتینی خواهد بود .

حمله معمول ، بنزما در نوک
این فرمولی است که زیاد مورینیو از آن استفاده کرده است . کریم 10 بار در این فصل به عنوان مهاجم نوک یار فیکس بوده که هفت تایش در لیگ بوده است . در چمپیونزلیگ در دقایق پایانی بازی با لیون و در بازی با میلان این سیستم مورد استفاده قرار گرفت . کریم در چمپیونزلیگ پنج گل زده است و ارتباط خوبی هم با دی ماریا ، اوزیل و کریستیانو دارد . این سیستمی است که احتمالا چهارشنبه شب مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد