دست مریزاد آقای پرز ! حمایت جانانه ای بود !

همین چند روز پیش بود که در مراسمی با حضور اعضای باشگاه ، فلورنتینو پرز به حمایت از مربی پرتغالی تیمش پرداخت .

فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید می داند که بازی این هفته تیمش در برابر المپیک لیون چقدر مهم است . به همین علت بود که عالی ترین مقام رئال مادرید ، به شدت از مورینیو حمایت کرد و در سخنرانی مهم اخیر خود حمایت جانانه ای را از مربی تیمش ، خوزه مورینیو داشت . مربی پرتغالی در هفته های اخیر بارها به نحوه برنامه ریزی بازیها و داوری هایی که در سطح اسپانیا و اروپا علیه رئال مادرید می شود اعتراض کرده ود .
فلورنتینو با این صحبتها نشان داد که از تجربیاتی که در دوره اول حضورش در رئال داشته چه درسهای مهمی گرفته است . جلب رضایت مربی و حمایت از او می تواند که به او انرژی مضاعفی به او ببخشد ، آن هم از سوی شخصیتی همچون پرز که با ویژگی های خاص خود و عدم اعتمادی که به مربیان در سالهای اخیر داشته است . در آستانه بازی با لیون ، این حمایت قاطعانه از سوی فلورنتینو از مورینیو ، همان چیزی بود که همه مادریدیستاها انتظارش را می کشیدند . درست است که فلورنتینو در خفا همیشه هوای مربی پرتغالی را داشته و از او حمایت کرده اما در چند ماه اخیر در مجامع عمومی ، چنین اتفاقی نیفتاده بود و اتفاقاتی که میان والدانو و مورینیو افتاده بود باعث شده بود که این طور به نظر برسد که مدیر متمول رئال از شرایط مربی پرتغالی راضی نیست . اما فلورنتینو با این حمایت خود ، به همه این شایعات خط بطلان کشید تا بیش از پیش ، تیم را از نظر روحی و روانی برای انجام یکی از حساس ترین بازیهای فصل در روز چهارشنبه آماده کند .
هم فلورنتینو خوب مورینیو را می شند و هم مربی به خوبی با خصوصیات مدیر تیمش آشنایی دارد . به همین علت است که همکاری با یکدیگر را برگزیده اند . هر دوی آنها هدف یکسانی دارند : موفقیت رئال مادرید . یکی متشخص تر است و سعی می کند سکوت کند و دیگری هیاهو به پا می کند . اما رئال ماردید به هر دوی آنها نیاز دارد . حالا با این اتحادی که در ملاء عام مطرح شده ، رسیدن به اهداف تیمی ، آسان تر به نظر می رسد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد