فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید می داند که بازی این هفته تیمش د

 مربی سابق بنزما ، به یاداوری شرایط کریم نوجوان پرداخت .آرماند گاریدو ، مربی که بنزما را شکوفا کرد ، با افتخار از این محصول خود ، مشغول به آکار در آکادمی ولوگاسس تولاست .

. 22 سال در حال پیدا کردن جوانان در آن جاست . تولا ولوگاسس ، یک آکادمی واقعی فوتبال است . در آن جا می توان نام بازیکنانی همچون بنزما ، گوو وو و رمی که محصول آن جا هستند را دید . در طبقه بالای ساختکان این آکادمی ، 23 اطاق وجود دارد که روی هر در ، یک عکس بزرگ از اسطوره های بزرگشان درج شده است . بنزما ، در اطاق شماره 11 اسا .
گاریدو می گوید :" درآمد سالانه این جا چهار میلیون یورو است . نسل بنزما یعنی سال 87 ، برای ما 60 میلیون سود داشت . " او بدون اجازه درهای اطاق ها را باز می کند ، جوانانی که در هر اطاق هستند بلند می شوند و لبخند می زنند . این مربی که سالها در تیمهای پایه کار کرده می گوید :" هر بنزما ، هر 10 ، 20 سال یک بار متولد می شود ."
یکی از رازهای بزرگ تولا ولوگاسس ، قانون مداری آن است . گاریدو می گوید :" ساعت 6:30کار را شروع می کنیم . سرویس ها می آیند ، بچه ها را به مدرسه می روند و بعد از ناهار و استراحت ف ساعت 17 تمرین را شروع می کنیم . ویدئوهای خاصی هستند که مخصوص کلاسهای آنالیز ویدئویی هستند و کلاسی نیز مخصوص رژیم های غذایی ویژه است . اتاق های اینترنت هم هستند که البته بعضی از سایت ها بسته شده اند . ساعت 22:30 خاموشی می زنیم و بچه ها می خوابند . " او در مورد بنزما نیز می گوید :" او را از محله برون کشف کردیم . او هیچ وقت درس و مدرسه را دوست نداشت . اما وقتی که تحت این قوانین سختگیرانه قرار گرفت ، کم کم توانست که شکوفا شود . "
این مربی می گوید :"در 15 سالگی همه در مورد کریم تردید داشتند اما وقتی که 16 ساله شد ، همه چیز تغییر پیدا کرد . با سوشو بازی داشتیم ، 4-0 بردیم و همه گلها را او زد . گای باکومبه ، مربی سوشو با ما تماس گرفت تا او را بخرد ، آژاکس هم پیشنهاد دو میلیونی داد . اما آئولاس رد کرد . در 17 سالگی در عرض هشت ماه ،‌38 گل زد هیچ تردیدی در مورد او نبود . بهترین بازیکن تورنمنت نانت بود . بعد از آن مسابقات دیدم کسی پشتم می زند ، رنه خیرالدو بود (فوتبالیست اسبق فرانسه در دهه 60) گفت که واقعا هنوز قرارداد این بچه را حرفه ای نکرده ایم ؟ سال بعدش او رسما به تیم اصلی پیوست و اولین بازیش را در سال 2005 با تیم اصلی برابر متز انجام داد ."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد