بازیکنان و مربی رئال‌:" انتظار یک برنابئوی پر شور را داریم "

 بازیکنان رئال خواستار حمایت شدن از سوی هواداران در بازی با لیون شدند .


بازیکنان رئال مادرید و خوزه مورینیو ، خواستار حمایت پرشور هواداران از بازی چهارشنبه برابر المپیک لیون در دور برگشت چمپیونزلیگ شدند . مورینیو دقایقی پس از بازی با هرکولس در این باره گفت:" باید دید که با یازده نفر بازی می کنیم ، یا یازده نفر . هواداران می توانند هم در بازی باشند ، هم فقط نظاره گر باشند . امیدواریم که حالت اول باشد ، اگر از ما حمایت کنند قدرتمندر تر می شویم . هواداران لیون هم با این که کم هستند اما به شدت از تیمشان حمایت خواهند کرد . "
کاپیتان کاسیاس نیز گفته بود :" می خواهیم هواداران بیایند و تشویق کنند . بهترین لحظه ای که از چمپیونزلیگ به یاد داریم بازیمان با بایرن بود که باید نتیجه 2-1 را جبران می کردیم . هواداران آمدند و در نیمه دوم دو گل زدیم . به حمایت هواداران احتیاج داریم تا یک بعد از ظهر جادویی را داشته باشیم . می خواهیم که در دور بعد باشیم و مرحله به مرحله راه خود را طی کنیم ."
ژابی آلونسو نیز گفت :" بیشتر فصل سپری شده است و دوست داریم که برنابئو خوب فشار بیاورد چرا که به نفع ما خواهد بود . : گرانرو نیز گفته است :"‌بازی برای ما حمایتی است و استادیوم پر و پر حرارت می تواند که خیلی به سود ما باشد . "
حتی آدبایور ، بازیکن تازه وارد هم خواستار حمایت برنابئو شده بد :" روز چهارشنبه ، استادیوم باید یار دوازدهم ما باشد . به هواداران احتیاج داریم و اگر متحد باشیم ، صعود می کنیم ."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد