سه شک مورینیو در مورد ترکیب بازی با لیون

مورینیو برای بازی با لیون تغییراتی در ساختار تیمش ایجاد خواهد کرد .
رئال مادرید روز چهارشنبه یکی از مهمترین بازیهای فصلش را انجام می دهد .

رئال مادرید روز چهارشنبه یکی از مهمترین بازیهای فصلش را انجام می دهد . باید در برنابئو برابر المپیک لیون قرار گیرد و مورینیو که سابقه خوبی برابر تیمهای فرانسوی داشته ، باید برای این بازی حساس بهترین ترکیب ممکن را برای تیمش بچیند .
مربی پرتغالی فقط در زمینه انتخاب از میان سه بازیکن تردید دارد . هشت بازیکن جایگاهشان تضمین شده است . یکی از آنها کریستیانو رونالدوست که اگر اتفاق غیر مترقبه ای رخ ندهد ، با توجه به تلاشهایی که داشته به بازی چهارشنبه خواهد رسدی .
اما مورینیو روی پیدا کردن سه بازی در سه پست مختلف دچار تردیدی است : دفاع چپ ، زوج ژابی آلونسو در خط هافبک و مهاجم . در مورد گزینه آخر به نظر می رسد که شانس بنزما با توجه به بازیهای درخشانش خیلی بیشتر از آدبایور باشد اما این احتمال هم هست که مورینیو تصمیم بگیرد که برای فشار آوردن به دفاع کند لیون ، از مهاجم توگویی استفاده کند . در مورد استفاده زوج ژابی ، تردید در میان لاس و خدیراست . گرانرو با توجه به درگیرانه بودن بازی بعید است که در ترکیب باشد و مربی پرتغالی از میان بازیکنان آلمانی و فرانسوی یکی را بر خواهد گزید و یکی از آنها فیکس خواهد شد . در پست دفاع چپ نیز مارسلو بهتر حمله می کند اما آربلوا در کارهای تدافعی منسجم تر است .
بدون شک در تمرینات آتی ، مورینیو تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ خواهد کرد. مطمئنا برد در این بازی می تواند که خیلی چیزها را به سود رئال مادرید تغییر دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد