کاسیاس :"معصومیت بچه ها را دوست دارم / شاید بعد از فوتبال پلیس ش

در آستانه روز پدر در اسپانیا (28 اسفند) ، ریش تراش از کادوهای مهم و محبوب این روزها شده است که ایکر کاسیاس نیز به عنوان مدل تبلیغاتی یک کمپانی ریش تراش ، پاسخگوی سوالات حاشیه ای و جالب نماینده این شرکت بوده است .

بعد از بازیها چطور می خوابی ؟
بستگی به شرایط بازی دارد . اگر بازی روبراه بوده باشد ، خوب . اگر بد باشد ، بد . من به بازی فکر می کنم . این یکی خوب بود ، خیلی خوب .

تو مدل جدید ریش تراش هستی ، پس بهتر است که در این مورد صحبت کنیم .
راستش اولش ریشهایم در را نمی توانستم بلند کنم . تازه اخیرا موهای صورتم خوب در می آیند ، منظورم از وقتی است که دیگر به سن بزرگسالی رسیدم . قبل از آن یک بچه معمولی بودم که پدرش به او ریش تراشی را یاد می دهد . 

ریش تراشی را دوست داری ؟
در ابتدا وحشتناک بود چرا که صورتم خیلی خشک می شد ، بعد از آن محصولاتی را پیدا کردم که توانستند که این کار را انجام دهند و کار من را راحت تر کردند.

پس از وسایل خاص استفاده می کنی ...
البته . طبیعی است ، نه ؟ فکر کنم مردم این که تو از کرم دست یا کرم صورت استفاده کنی را بیشتر بزرگنمایی می کنند . من زمان زیادی را در بیرون سپری می کنم و گاهی خیلی سرد است و هوا پوستم را خشک می کند و طبیعی ترین کار برای من این است که سعی کنم که از آن محافظت کنم .

اما از آن بازیکنانی که شبیه بکام هستند ، نیستی ...
نه . من کلاسیک هستم . با تمام مشکلاتی که در زندگی وجود دارد ، نمی توانم به این فکر کنم که این گوشم بزرگتر است یا آن یکی ، یا این که موهایم چه شکلی است . صحبت از مو شد ، شما می دانید که موهایم را چطور شکل می دهم ؟ از خانه بیرون می آیم ، سوار ماشین می شوم ، پنجره ها را باز می کنم ، سرم را بیرون می آورم تا موهایم را حالت بدهم !

ژست امروزت را دوست داشتی ؟
نه ، اما این بخشی از کار است و باید به آن راضی باشد . من سعی می کنم که کار خودم که گرفتن توپهاست را با موفقیت انجام دهم .

بعد از این که بازنشسته شدی ، چه کاره می شوی ؟
نمی دانم . به پلیس شدن فکر کرده ام .

چه تفریحاتی داری ؟
سینما می روم اما بیشتر در روزهایی که مردم زیادی نباشند ، مثل دوشنبه یا پنجشنبه . اما در چهارشنبه که جمعیت زیاد هستند ، هرگز .

با شهرت چه می کنی ؟
مردم همیشه به من محبت داشته اند . بچه ها را خیلی دوست دارم . خیلی حال می کنم که مرا دوست داشته باشند و من را الگوی خودشان می بینند چرا که آنها انسان های آینده هستند . آنها معصوم هستند و وقتی که به تو نزدیک می شوند ، استرس می گیرند و نمی توانند صحبت کنند . خیلی زیباست و دوستش دارم .

چطور شد که بهترین دروازه بان جهان شدی ؟
در بچگی ، وقتی که فوتبال را دوست داری ، دو حالت دارد : یا دوست داری با توپ گل بزنی ، یا آن را بگیری . من گرفتنش را دوست داشتم . من یک دروازه بان هستم و همیشه ریسک حضور درون دروازه و ستاره شدن در یک روز و مورد انتقاد قرار گرفتن در روز دیگر را پذیرفته ام .

نظرت در مورد سفر ؟
وقتی به خاطر تفریح باشد ، دوستش دارم و اگر خودم هم سفر کنم که چه بهتر . سفرهای کاری را دوست ندارم ، به خصوص بودن در هتل برای ساعت های متمادی .

و برای گذراندن زمان چه کار می کنی ؟
آهنگ گوش می دهم . خواندن را زیاد دوست ندارم ، روزنامه را دوست دارم ، اما کتاب ها را نه . خب ، چون که دغدغه های زیادی دارم . فیلم می بینم ، به خصوص فیلمهای علمی تخیلی . چیزهایی در مورد آینده . دیدن این که چطور در طول 70 سال زندگی کنیم و بعدش چه می شود .

چه چیزش را دوست داری ؟
همه خواهیم مرد نه ؟ خب ، حداقل من این را دوست دارم .

از چه چیز بیشتر می ترسی ؟
اخیرا سرطان . این که خودم یا یکی از عزیزانم دچار سرطان شود . خوشبختانه اطرافیانم به چنین چیزی مبتلا نیستند .

بحران روی تو هم تاثیر گذاشت ؟
ریاکاری است که بگویم آره . اما روی دوستان و خانواده ام بله .

دوست داری پولت را برای چه چیزی خرج کنی ؟ ساعت ، ماشین ؟
ماشین یا ساعت را دوست ندارم . تفریح را بیشتر می پسندم . یک ناهار خوب با 10 دوست . پولش را هم خودم می دهم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد