دلگادو :"مورینیو استایل رئال مادرید را عوض کرده است "

سزار دلگادو ، (روساریو ، آرژانتین ، 18-8-1981) بازیکن با تجربه المپیک لیون است که امیدوار است که در سانتیاگو برنابئو بتواند که نتیجه فصل قبل را شرکت کند . او در مصاحبه ای با افه ، گفت که رئال مادرید با مورینیو در این فصل شخصیت پیدا کرده است .

آئولاس ، مدیر تیمتان گفت که رئال برای دفاع کردن می آید ، تو هم همین عقیده را داری ؟
نه . رئال مادرید هیچ گاه از حمله دست نمی کشد . باید خیلی مواظب باشیم چرا که می دانیم که مهاجمان خوبی دارند . فکر نکنم که بازیکنان رئال دست از حمله بکشند .

باید حداقل یک گل بزنید ، حمله کردن در برابر رئال با توجه به توانایی های تهاجمی این تیم مرگبار است .
می دانیم که چه توانی دارند . باید سعی کنیم که بازی را مثل نیمه اول بازی رفت در ژرلاند به دست بگیریم . نباید به آنها اجازه بازی بدهیم و مهمتر از آن مواظب باشیم که گل نخوریم . باید گل بزنیم . در آن واحد باید به به گلزنی فکر کنیم . اما نباید زیاد ریسک کرد .

نتیجه نسبت به پارسال خیلی بیشتر به نفع رئال است . می خواهید مثل فصل در برنابئو شگفتی ساز شوید ؟
بله ، کمی بیشتر به نفع آنهاست . این بازی 90 دقیقه خواهد بود . پارسال گفتم که هر اتفاقی محتمل است . با فکر صعود می آییم . این اندیشه ماست . اگر خوب یا بد بازی کنیم ، به خودمان مربوط است .

پارسال هم همه فکر می کردند که رئال بالا می آید ، امسال هم می خواهید کاری مشابه را تکرار کنید ؟
ما کار خود را انجام می دهیم . تیم در فرم خوبی است . خیلی مهم است که لیساندرو را داریم و خیلی مطمئن هستیم . اما رئال مادرید هم در فرم خوبی است . مطمئنا بازی متعادل خواهد بود .

اما مطبوعات اسپانیا همه رئال را برنده می دانند ، مثلا یک خبرنگار از رائول در مورد احتمال تقابل با تیم سابقش پرسیده بود . این کار را بی احترامی به خودتان نمی بینید ؟
هر کسی طرز فکر خود را دارد . برای رائول احترام زیادی قائلم ، بازیکن بزرگی است و توانایی های زیادی دارد . سوالی که از او پرسیده یا جوابی که او داده قابل احترام است . اما بازی کردن برابر رئال خیلی خاص است . این بازی ایست که هر کودکی از بچگی دوست دارد که در آن باشد . به خصوص در چمپیونزلیگ .

رئال مادرید مورینیو نسبت به فصل قبل چه چیزی را بیشتر دارد ؟
تیم سبک خاص خود را دارد . مورینیو استایل رئال را تغییر داده است . سبکی که خیلی خاص است . استایل منسجی از نظر روحی و جسمی دارند . 

مورینیو مربی توانایی است ، اما از طرفی حاشیه هایی هم برای تیمش دارد ، از چنین مربی خوشت می آید ؟
هر کسی سبک کار و زندگی خاص خود را دارد . هر مربی روش خود را دارد . من در لیون هستم و به خودم فکر می کنم . با او رئال مادرید قبلی قدرتمندتر شده است ، همین را می توانم بگویم .

از چه چیز رئال مادرید بیشتر می هراسید؟
هم برای خودمان و هم برای رئال احترام قائلیم . کوچکترین اشتباهی می تواند تاثیرگذار باشد . اما برای آنها احترام قائلیم و آنها هم به ما احترام می گذارند .

جنگ در خط هافبک خیلی مهم است . گرانرو خیلی خلاق تر از خدیرا و لاس بوده است اما دو هافبک دیگر فیزیکی ترند . کدام دو روش برای لیون بهتر است ؟ خلاقیت گرانرو یا جنگندنی خدیرا و لاس ؟
همه این ها بازیکنان خوبی هستند . ژابی فوق العاده است و اگر لاس هم در کنارش باشد بیشتر توپ را می گیرند . دیارا بیشتر در امور تدافعی است و بیشتر در خدمت تیمش است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد