کریستیانو تاوان به موقع استراحت نکردنش را پرداخت

کریستیانو با این که حاضر نشد که با وجود مصدومیتهایش استراحت کند ، اما باز هم در گلزنی در بازیهای اخیر توفیقی نداشته است .

کریستیانو رونالدو فقط در سه بازی از 45 بازی اخیر در این فصل حاضر نبوده است . در برابر لوانته در کوپا و در بازیهای راسینگ و ه کورلس در لیگ . اما در دربی با فشار بازی کرد . مورینیو در مورد او گفت :" تصمیم نهایی را خود بازیکن می گیرد " و خود کریستیانو نیز در مورد آن بازی گفت :" آماده نیستم ...کاملا مشخص است . "
این صحبتها پس از افت کریستیانو در دو بازی برابر لیون و اتلتیکو اعلام شدند ، بازیکن پرتغالی در این دو بازی نتوانست خودش باشد . مورینیو گفت :"باید ریسک کنیم . بهتر بود که بین این بازیها یک روز بیشتر فاصله بود . اما باید در لیگ بازی می کردم تا در این جا تمام نشود . " کریستیانو توانست که در 18 بازی آغازین لیگ در سال 2010 ، بیست و دو گل بزند و بخت زیادی برای شکستن رکورد هوگو سانچز و زارا داشته باشد . 
خودش عزم راسخی برای کم نیاوردن در برابر مسی دارد (بازیکن پرتغالی 37 گل زده و بازیکن آرژانتینی 42 تا) و سعی دارد از هر فرصتی استفاده کند . بدترین روندش از زمان پیوستنش به رئال مادرید ،‌458 دقیقه پیپای ناکامی در گلزنی بین بازیهای اسپانیول و دپورتیوو به علاوه بازی با لیون بود . در برابر اسپانیول تکل خشن گالان روی پای او آزارش داد (فردایش به علت مشکلات بدنی تمرین نکرد) و در برابر لیون ، تکل خشن کریس روی پای چپش .
اما کریستیانو حاضر نشد استراحت کند و حتی وقتی مورینیو از او در دقیقه 69 خواست که تعویض شود ، پاسخ منفی داد . نه دقیقه بعدش ،‌ با حالت مصدومیت از زمین خارج شد و نتوانست که گلی هم بزند . البته کریستیانو از 108 گل این فصل رئال مادرید 37 تا را زده که آمار قابل توجهی به نظر می رسد اما واقعیت این است که در سال 2011 خیلی نسبت به گذشته خود دچار افت شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد