رئال مادرید به دنبال مروان فلینی: قیمت او 25 میلیون یورو است

رئال مادرید به دنبال مروان فلینی: قیمت او 25 میلیون یورو است 


اورتون پس از این که متوجه شده رئال مادرید به دنبال مروان فلینی است، قیمت او را 25 میلیون یورو تعیین کرده است.

غول‌های اسپانیایی به دنبال این بازیکن هستند که چلسی هم او را می‌خواهد.

فلینی در این فصل در فرمی درخشان بود ولی مقابل ساندرلند دچار آسیب از ناحیه رباط مچ پا شد و احتمالا تا پایان فصل را از دست داد.

رئال البته همین حالا هم ژابی آلونسو، سامی خدیرا، لاسانا دیارا و فرناندو گاگو را دارد اما به دنبال افزودن فلینی به خط میانی خود است.

فلینی در سال 2008 با مبلغ اولیه 17 میلیون یورو از استاندارد لیژ به اورتون پیوست و تبدیل به گران‌ترین بازیکن اورتون شد. او به دنبال حضور در لیگ قهرمانان است.

رابطه او و مدیران اورتون دچار مشکل شده، چرا که عبداللطیف، پدرش، گفته او برای بازی مقابل ساندرلند آماده نبود و به اجبار به میدان رفت. دیوید مویس، مربی اورتون به شدت این اتهام را رد کرده است و گفته خود این بازیکن اصرار داشت که آماده بازی است.

اورتون مشکلات مالی فراوانی دارد و در ژانویه نتوانست خریدهایی که می‌خواست را انجام دهد، اما آنها فلینی را به راحتی از دست نمی‌دهند.

مویس به دنبال تمدید قرارداد پنج‌ساله فعلی این بازیکن 23 ساله است، اما پدر او با حرف‌هایش فشار را بر باشگاه افزایش داده و گفته باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر، از جمله چلسی هم او را می‌خواهند.

عبداللطیف فلینی گفته: «باشگاه‌های بزرگ می توانند ببینند مروان چه کارهای بزرگی انجام داده و به همین دلیل است که چلسی به شدت او را دنبال می‌کند. او می‌تواند در هر باشگاه بزرگی در ترکیب ثابت قرار بگیرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد