استخدام سریع و تضمینی

داخلی و خارجی  موسسات ، سازمان ها ، نهاد های دولتی و ... خدمات ویژه ای به کارفرمایان و کارجویان تمام مقاطع تحصیلی در سراسر کشور  ارائه می دهد بپردازیم.

 

آگهی استخدام ، در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت استخدام پرداد ، یکی از معتبرترین رسانه های کاریابی که علاوه بر انتشار آگهی های استخدامی اعم از استخدام در بانک ، استخدام های روز داخلی و خارجی  موسسات ، سازمان ها ، نهاد های دولتی و ... خدمات ویژه ای به کارفرمایان و کارجویان تمام مقاطع تحصیلی در سراسر کشور  ارائه می دهد بپردازیم.

دو دهه پیش که خانواده ها فرزندان خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور تشویق می کردند هرگز فکر نمی کردند که در آینده ای نه چندان دور، تحصیلات دانشگاهی به معضلی برای ورود جوانانشان به عرصه اجتماع تبدیل خواهد شد.

 

کارشناسان معتقدند دانشگاه همانقدر که می تواند به افزایش دانایی ها و آگاهی افراد کمک کند به همان میزان نیز می تواند شدیدا ذائقه جوانان را برای کار تغییر دهد به نحوی که اغلب جوانان پس از طی دوران تحصیل خود برای ورود به بازار کار و پذیرش پیشنهادهای شغلی با مشکل مواجه می شوند.

آنها فکر می کنند که تنها در رده های مدیریتی و مشاغل پشت میزنشینی باید وارد شوند و اساسا اگر قرار بود وارد مشاغل ساده، فنی، مهارتی و کارگری شوند راه دانشگاه را در پیش نمی گرفتند؛ بنابراین قالب شدن این دیدگاه در بین جوانان دانشگاه رفته، باعث می شود تا معضل بیکاری آنها به بزرگترین مسئله داخلی دولت تبدیل شود.

موضوع اشتغال همچنان در صدر مشکلات اقتصادی قرار دارد. واضح است که با اشتغال و تولید و ایجاد مشاغل پایدار است که سهم یک کشور در معادلات قدرت در عرصه بین‌المللی هم افزایش می‌یابد. قطعا کشوری با اقتصاد بحران‌زده و دچار رکود و بدتر از آن دارای رکود تورمی و GDP پایین نمی‌تواند انتظار داشته باشد در مجامع بین‌المللی که اساس آن بر پاشنه قدرت اقتصادی می‌چرخد، نظراتش مسموع باشد. اشتغال که می‌تواند با ایجاد مزیت رقابتی برای کشور در‌جهت نیل به استراتژی‌های کلان و اهداف توسعه مؤثر باشد، باید بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد و جامعه باید به این درجه از توسعه‌یافتگی برسد که سهم خود را از کار و فعالیت زن و مرد به‌صورت یکسان طلب کند.

یکی از مهم ترین معضلات فعلی کشور در بخش اشتغال و بازار کار؛ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است که عموما پس از فراغت از تحصیل و آماده شدن برای ورود به عرصه کار و تولید با مشکلات جدی مواجه می شوند. در شرایط فعلی، مسائل مربوط به بیکاری تقریبا در تمامی رشته های دانشگاهی حتی در مهندسی و پزشکی نیز وجود دارد.

بیکاری بیشتر تداعی‌کننده جوانانی است که جویای کار هستند و این موضوع به‌عنوان یک مساله دشوار اقتصادی در شرایطی مطرح می‌شود که تعداد زیادی از افراد واقع در سن کار نتوانند برای مدت معینی، شغلی به‌دست آورند
از آنجایی که جوانان به‌عنوان نیروی سازنده جامعه شناخته می‌شوند لذا یافتن ریشه این معضل و حل آن از ملزومات شمرده می‌شود. بیشتر ریشه و منبع این مساله در بطن نهادهای اجتماعی و اقتصادی یافت می‌شود که بر اثر کارکرد نامناسب آنها، شرایط رنج‌آوری به اکثریت افراد و گروه‌های اجتماعی تحمیل می‌گردد.

طبق آمارهای رسمی‌ و غیررسمی، میزان بیکاری در کشور ما به‌حدی است که از میانگین جهانی بسیار بالا‌تر بوده و از معضلا‌ت کشور به‌شمار می‌رود. هر چند دامنه بیکاری، همه اقشار اجتماعی را دربرمی‌گیرد، اما بیکاری فارغ التحصیلا‌ن - در سطوح کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و تا حدودی در مقطع دکترا برای بعضی رشته‌های تحصیلی - یکی از مسائل حاد جامعه امروز ما را تشکیل می‌شود.

مطمئنا شما نیز جزو آن دسته از آدم‌هایی بوده‌اید که در لا‌به‌لا‌ی صفحه نیازمندی‌های روزنامه دنبال یک شغل خوب گشته‌اید و با انبوهی از جوانان متقاضی کار مواجه شده‌اید که در حال پرکردن فرم بوده‌اند و گاهی در نوشتن حقوق پیشنهادی دچار شک و تردید شده‌اید و همیشه منتظر زنگ تلفنی بوده‌اید که نتیجه را به شما اعلا‌م کند.

اما در این میان رجوع به سایت های کاریابی و استخدامی یکی دیگر از صدها راه موجود برای یافتن شغلی متناسب با رشته تحصیلی، علاقه مندی و توانایی های روحی و جسمی است.

سایت‌هایی که 2 امتیاز دارند؛ نخست اینکه سایت استخدام و کاریابی است و دوم آنکه نیروی آماده به کار معرفی می‌کند ، سایت استخدام پرداد یکی از معتبرترین سایت‌ها به شمار می‌رود به طوری که از یک سو افراد جویای کار با اعلام علاقمندی‌ها و مهارت‌های خود رزومه خود را در سایت قرار می‌دهند و از سوی دیگر کارفرمایان می‌توانند علاوه بر درج آگهی استخدام، از میان رزومه‌های ثبت شده افراد، نیروی متخصص مورد نیاز خود را جذب کنند.

مجوز از دو وزارتخانه "تعاون ، کار و رفاه اجتماعی" و "فرهنگ و ارشاد اسلامی" را می‌توان یکی از امتیازات مهم این سایت کاریابی عنوان کرد.

حفاظت از اطلاعات کارجویان و کارفرماها

کاربران سایت استخدام پرداد این اطمینان خاطر را داشته باشند که از اطلاعات ثبت شده شخصی آنها به صورت ویژه‌ای محافظت می کند. مدیران این رسانه برای حفاظت از اطلاعات کاربران از الگوریتم های پیچیده ای استفاده می کنند و نکته بارزی که در دیگر سایت‌های کاریابی نه تنها کمتر بلکه اصلاً مشاهده نمی‌شود، وجود بازرسان نامحسوس با پوشش کارفرما و کارجو است؛ ایده‌ای که باعث می‌شود سلامت محیط و ارتباطات کاربران به صورت کاملاً نامحسوس رصد و در صورت کوچکترین تخلفی برخوردی جدی صورت پذیرد.

اپلیکیشن اختصاصی سامانه استخدامی پرداد

سایت استخدام پرداد جهت دسترسی آسان کارجویان و کارفرمایان محترم به خدمات سایت اقدام به طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن اختصاصی استخدام کرده است که خوشبختانه توانسته است خدمات مناسبی به کاربران عزیز ارائه دهد و مورد استقبال گسترده کاربران محترم در شبکه های اجتماعی قرار گیرد.

دسترسی سریع به جدیدترین آگهی‌ های استخدام از طریق گوشی تلفن همراه" را می‌توان از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن استخدامی پرداد عنوان کرد.

از ویژگی های اپلیکیشن استخدامی پرداد میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  - ارائه متن کامل آگهی‌ها به اضافه تصاویر و فایل‌های پیوست

 - قابلیت ذخیره‌ی آگهی‌های موردنظر و مرور آفلاین

 - دسته‌بندی‌های موجود در سایت پرداد

 - امکان به اشتراک‌گذاری آگهی‌ها

 - توانایی جست‌وجو میان آگهی‌ها

 - هماهنگی با انواع تلفن همراه

 استفاده از سایت یاد شده علاوه بر حفظ امنیت و صرفه جویی حداکثری در هزینه و زمان باعث میشود تا استفاده از امکانات مفید موجود در دنیای مجازی امکان بهره گیری هرچه بیشتر از خدمات الکترونیکی برای مردم جامعه ایران نیز فراهم شود.

کارفرمایان محترم جهت درج اگهی میتوانند از اینجا ( درج آگهی استخدام ) اقدام نمایند.

کارجویان عزیز نیز جهت ثبت نام در سامانه میتوانند از اینجا ( ثبت رزومه ) اقدام نمایند.

همچنین برای مراجعه به صفحه نخست سایت میتوانید از لینک زیر استفاده کنید

http://estekhdam.pardad.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد