چقدر طول میکشد؟

چقدر طول میکشد؟

هر دو برازر اینترنت اکسپلورر ماکروسافت و نت اسکیپ، مشخصه ای دارند که بشما میگویند چقدر مانده تا عمل برداشت فایل تمام شود. متاسفانه این مشخصه در هر دو برازر قابل فهم نیست. در هر صورت به خودتان زمان بدهید تا فایل برداشت شود. شاید برای برداشت یک فایل بزرگ به چند ساعت وقت نیاز داشته باشید که البته بستگی به سرعت مودم و خط اینترنت شما دارد. توصیه میکنم موقع برداشت فایل بالا سر کامپیوتر خود باشید تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانید سریعا برطرف کنید.

 

گاهی مشکلی پیش میآید که پیغام خطا میگیرد و یا از شما خواسته میشود تا ارتباط اینترنت را قطع کنید. اگر مراقب عمل برداشت باشید میتوانید بلافاصله عکس العمل مناسب نشان دهید. وقتی کار برداشت فایل تمام شد، ممکن است پیامی دال بر اتمام کار برداشت دریافت کنید.

دانلود سریال پنچری

● یافتن فایل

در برخورد با افراد مختلف دیده ام که حتی با وجود نوشتن نام فایل روی کاغذ، باز هم در زمان نصب برنامه، نمیتوانند آنرا در کامپیوتر خود پیدا کنند.اگر شما هم این مشکل را دارید و از ویندوز استفاده میکنید، به ترتیب زیر عمل کنید.

 

روی دکمه start کلیک کنید و search را انتخاب کنید. در ویندوز ۹۸ بجای search، عبارت find را خواهید دید. انتخاب file or folders را انجام دهید. نام فایلی که بدنبالش هستید را تایپ کنید. مطمئن شوید که کادر look in با اسم هارد دیسک شما پر شده است. روی عبارت search یا find now کلیک کنید تا ویندوز، فایل را برایتان یافته و مجل آنرا بشما نشان دهد.

 

عمل نصب را میتوانید بلافاصله از همینجا یعنی نتیجه جستجو در کادر search results با کلیک یا دابل کلیک روی فایل درستی که نشان داده شده است شروع کنید. اگر از کامپیوتر مکینتاش استفاده میکنید، انتخاب find را در منوی فایل file انجام دهید، پنجره ای باز میشود که میپرسد کجا را جستجو کند .هارد دیسک کامپیوترتان را انتخاب کنید.

دانلود فیلم سریال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد